תוויות

יום ראשון, 17 באוגוסט 2008

חגיגות לרוב....

להורי היה יום נישאים (35 שנים) לפני חודש. כן זה נראה שהמשפחה עוברת מחגיגה לחגיגה...
חשבתי רבות מה להעניק להורי היקרים, משהו שלא קיבלו עד עתה ומשהו שיפגין את פרץ היצירתיות החדש שיש בחיי.

הרעיון שעלה במוחי היה ליצור להם מעין תמונת scrap שיוכלו לתלות בחדרם. משהו שיהיה אלגנטי...
זכרתי, מביקורי הרבים ב - ikea לפני חצי שנה שיש שם מסגרות עם "עומק" . קיוויתי למצוא אחת שתתאים בול לגודל של דפי אלבום 30X30 ס"מ. ולמזלי הרב מסגרת הייתה לי ביד....

עכשיו, נותר רק לחשוב איך בדיוק הכל ישתלב שם מאחורי הזכוכית...
התחלתי לאסוף תמונות. תמונות מהעבר - החתונה של הורי, ותמונה מההוה - מהחתונה שלי לפני חצי שנה.
סרקתי את התמונות הישנות והתחלתי לשחק עם מכלול התמונות בפוטושופ.
ידעתי שאני רוצה איכשהו לישם את ה- brush שהורדתי מהאינטרנט ולקשט מעט את התמונות לפני הפיתוח.
אז בסופו של דבר זה מה שיצא.




אחר כך הדילמה העיקרית שהייתה לי היא מה יהיה צבע הרקע של התמונה?
מי שמכיר את דפי האלבום שעשיתי עד עתה יודע שאני נמנעת משחור. אך, במקרה של ההורים שלי, זה פשוט היה הכי הולם לכל העיצוב. החדר שלהם בצבע שחור עתיק. ולא רציתי לעשות משהו יותר מדי scrapy שיהלום יותר זוג צעיר. אז הלכתי על קלאסי, ובחרתי רקע שחור.
מרגע זה הדברים היו קצת יותר קלים, אם כי לא ממש.
פיזרתי על המיטה כל מה שהיה נראה לי הולם למטרה, וניסיתי לראות איך הכל ישתלב.
אז מצאתי תחרה לבנה ושחורה שהייתה די תואמת לתחרה שהוספתי בפוטושופ לתמונות.
היתה דילמה עם עוד מספר rubons שהיו לי של American craft - miniMarkers (חוברות מקסימות ).
ועם נייר שהבאתי מנפאל:





בסוף נבחרה התחרה ו - Rubon שיתן דגש קצת לתמונה העדכנית:





התגובות בסופו של דבר היו נלהבות והורי מאוד אהבו את המתנה.

להורי היקרים, שתזכו בעוד שנים רבות של אושר יחדיו. אוהבת נוית....

2 תגובות:

  1. נווית הרעיון מקסים והביצוע עוד יותר.

    השבמחק
  2. נוית זה מקסים .כל כך עדין ויחד עם זאת מאוד אוטנטי

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית