תוויות

יום שבת, 13 בספטמבר 2008

מיקי מקובר....

ביום רביעי האחרון, הייתי במפגש חברתי/סדנא אצל מיקי מקובר. מי שלא מכיר את השם או את האשה המקסימה מאחורי השם, צריך להיכנס לאתר שלה ואפילו לעלות לרגל ולהגיע לסדנא הבאה.....

בתיאור המפגש שמתי דגש על חברתי, כי באמת, בלי שנכיר יותר מדי המפגש היה כמו להגיע לבית חם ואוהב.



במפגש, מיקי למדה אותנו טכניקת עבודה עם חומרים שנמצאים אצל כל אחד בבית, בלי לבזבז יותר מדי כסף....
היא גם הציגה לנו, איך אפשר מחותמת "תמימה" ליצור יצירת אומנות של ממש.

הסוד בכל המפגש, שלא אוכל ממש להראות אותו כאן, זה העבודת הרבות הפזורות בביתה.
בכל פינה בבית אפשר לראות נוכחות של חותמות. וכל החתמה מתקבלת כיצירת אומונות....

מקווה שרבים מכן תצטרפו לסדנאות הבאות. מבטיחה שהן לא יהיו שיגרתיות...
ומלאות בחותמות שאפשר לקנות....



4 תגובות:

  1. נשמע ונראה שהיה מהנה ומעשיר...
    מקווה שהמפגש הבא אצל מיקי לא יתנגש עם המפגש החברתי הצפוני...
    מאוד רוצה לבוא!

    השבמחק
  2. יקירתי,

    המון המון תודה - בזכותך הייתי גם.
    היה מאוד כיף ואין ספק שמיקי באמת אישה שכדאי להכיר - יוצרת מדהימה!

    אז שוב תודה מכל הלב
    אוהבת
    יונית

    השבמחק
  3. ואני לצערי הפסדתי - אוףףף!!!! נוית בפעם הבאה את תופסת אותי מהאוזניים
    !!! סתם - אני אגיע ביי הוק אנד ביי קוק!!!

    שולי- חיפושולי

    השבמחק
  4. אתר ממש מעניין אוהבת ... שאפו

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית