תוויות

יום חמישי, 23 באוקטובר 2008

כרטיסים שונים לאירועים מיוחדים...

בתחילת דרכי (הלא ממש רחוקה) לא הכנתי אפילו כרטיס אחד. מירב האנרגיות שלי והיצירתיות נווטה אך ורק לעיצוב אלבומים (ראה אלבום נפאל....).
כשהייתי צריכה להכין כרטיס, זה היה נראה לי כמו פרוייקט שצריכים להתכונן לו נפשית לילה קודם...
כל הכנה הייתה אורכת לי כמה שעות טובות.
בחירת רעיון, אחר כך חותמת, צבעים, סרטים.... ואני לא מדברת על הברכה הסופית....

במהלך החג, או יותר נכון ממש לפני החג, עם שאר ההכנות... החלטתי שזהו תם עידן החשש מכרטיסים, חייבים להפשיל שרוולים ולהתחיל להכין כמות, ככה שיהיה כל פעם כשצריך (בנתיים אמא שלי כמעט גמרה לי את המלאי...).
השתדלתי בהכנת הכרטיסים להשתמש בכמה שיותר חותמות, ולצורך משימה זו גייסתי את החותמות המדהימות של חברה יקרה שלי, אילנה, בחורה מדהימה ומוכשרת בטירוף (בשיתוף עם חותמות שלי).

כרטיסי ימי הולדת:

נייר מדוגם - SEI - poppy


נייר מדוגם - Basic grey - Cupcake















הולדת תינוק/תינוקת:







הכרטיס הזה נעשה בהשראה של כרטיס שמצאתי ברשת (מבטיחה לחפש שוב ולשים לינק פה....)





תראו איזה חותמת מדהימה... יצרתי מימד ע"י החתמת החותמת על 2 ניירות מדוגמים שונים, חתכתי את החיתול והבגד, והדבקתי עם דבק דו צדדי עבה.






שמתם לב לחותמת בגב הכרטיס?





חתונה:

הנייר הלבן בכרטיס זה הגיע לישראל הישר מהודו. קניית הניירות בהודו הייתה חוויה מיוחדת במינה. מדהים לראות את החנויות שם. זה לא שווקים כמו בתיאלנד (לפחות ממה שאני ראיתי), זה ממש חנויות שנראות כמו scrap אבל הודיות...



החתמתי על נייר וולום, חותמת מדהימה של Hero arts של טקסט ויצרתי מעין חלון לכרטיס.
אומנם לא נותר ממש מקום בכרטיס לכתוב ברכה, אבל התוצאה הסופית התקבלה מאוד "חתונתית" ...







על אותו רעיון של כרטיס התינוק לעיל...
הטקסט בצד זה rubon






נייר מדוגם SEI- poppy


את התוצאה של הכרטיס הזה לא ממש אהבתי, אבל נוסיף לאוסף...





תודה:

חותמת הפרח של Hero arts
את העיגולים החתמתי עם חותמת עיגול שיש לי מסט של רקעים (לא זוכרת את החברה, sorry)




פרפרים של Hero arts
נייר מדוגם - Basic grey






ובלי הגדרה מיוחדת (עדיין....)
חותמת הינשוף האהובה עלי...למרות שעכשיו חידשתי את המלאי באוסף חדש של ינשופים.







ואיך אתם מרגישים בנוגע להכנת כרטיסים?

6 תגובות:

  1. עושה רושם שהמוזה חזרה ובגדול, עשית מלאי שנתי :-)
    כרטיס החתונה בשחור-לבן מדהים והכרטיס של חבל הכביסה עם בגדי התינוקות מושלם, גם החותמת אבל בעיקר תוספת המימד שעשית לה.
    גם אני אוהבת שיש לי כרטיסים בבית לכל מטרה, וכשאני יושבת להכין אז בדרך כלל אני מכינה כמה יחד, לפעמים כולם סביב אותו רעיון, לפעמים שונים אבל אם כבר יש מוזה והכל פתוח על שולחן העבודה אז לנצל עד הסוף.

    השבמחק
  2. וואו, איזה אוסף מרשים ומגוון, מאוד נהניתי לראות כזה שילוב של טכניקות וסוגים של כרטיסים. התחושה שלי מאוד אמביוולנטית לגבי כרטיסים, כי אני תמיד חוששת שזו השקעה מוגזמת במקום הלא נכון. אז אני בכל זאת עושה כרטיסים, אבל רק לאנשים קרובים לי, או לאנשים שאני יודעת שיעריכו ולא יזרקו, וגם אז אני משתדלת להשקיע יותר במתנה ו/או בתוכן של הכרטיס מאשר בחיצוניות שלו. יחד עם זאת, אני מאוד מאוד אוהבת לראות כרטיסים, וההתחלה שלי בסקראפ הייתה עם כרטיסים. אז הייתי מסוגלת להשקיע שעתיים שלמות בכרטיס. היום אני לא אעשה את זה. :)

    השבמחק
  3. תזכירי לי שוב למה חששת מכרטיסים???

    אוסף הכרטיסים מקסים ובמיוחד מרשים איך שכל אחד שונה מקודמו וייחודי.

    השבמחק
  4. ענת, המוזה עדיין לא ממש פה... הכרטיסים נעשו לפני החג. כלומר אחרי כל ההכנות לחג, המוזה ביקשה קצת מנוחה...
    אבל, כבר הרבה דברים מתבשלים לי בראש, ומקווה להתחיל ליצור מיד חרי ההפלגה. אם רק לא היה את הלילה שצריך לישון בו...

    השבמחק
  5. נוית איזה הספק ,איזו כמות של כרטיסים-אפשר לפתוח דוכן בקניון! אהבתי במיוחד את כרטיס חבל הכביסה וכרטיסי החתונות מדהימים !

    השבמחק
  6. רק אני לא זכיתי ... בקרוב תגיעי רחוק. מדהימה שלי. תבואי לבקר בין סטייק ליצירה ויאלה תעשי כבר משלך!!! (ילדים) אוהבת טובה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית