תוויות

יום שישי, 31 באוקטובר 2008

איזה כיף שיש סדנאות...

בשבועות האחרונים הייתי ב - 2 סדנאות כיפיות בהן למדתי המון.
סדנאת אלבום אקרילי וסדנאת קולאג'.
שתי הסדנאות הועברו ע"י מדריכות מוכשרות ביותר - עירית מאלבומי ומיקי מקובר.

למי שלא יודע או לא ממש עוקב... אני מארגנת סדנאות בפורום של תפוז - פורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה.
כל חודש, מתקיימות סדנאות שונות ומגוונות בכל הרמות בכל רחבי הארץ.
מי שעדיין לא מקבל ממני עידכונים במייל מוזמן לשלוח לי מייל ל - navit.klien@gmail.com

ועכשיו לחלק האומנותי -

אלבום אקרילי - הרעיון באלבום זה, זה השקיפות שלו. ניתן לראות אלמנטים משכבות שונות ובכך ליצור מבטים שונים לאותו דף, תלוי מאיזו שכבה מסתכלים.
אני חייבת לציין שאחרי התנסות זו ממש התאהבתי בהכנת מיני אלבומים ומקווה להמשיך בעשייתם.

אלבום זה מוקדש למילואים של איציק.
אומנם, אלו מילואים מלפני שנה (ועכשיו הוא גם שם....), אבל אף פעם לא מאוחר לספר את הסיפור...
אם תשימו לב לתמונות, הן משקפות סתלבט אחד גדול... אז החלטתי להוסיף את מילות השיר של גבעת חלפון אינה עונה. מה גם, שאיציק "חולה" על הסרט הזה, מי לא?!....
את מילות השיר הקלדתי ב - word בתוך תיבת טקסט אותה צבעתי בצבעים שונים, כדי לקבל מראה של מדבקות.

בעיצוב האלבום, השתמשתי באלמנטים שונים, רובם מהרכישה האחרונה באמריקה.
rub ons מהממים של Mambly screen prints ו - elsie, ניירות של Gcd Daydreamensemble, חותמות של שעון וטקסט, שלצערי אני לא שמרתי את האריזה, אז לא יודעת למי לתת את הקרדיט..., סרט דביק מספרים של 7gypsies,כפתורים ואותיות חיתוך מציבורד.... בקיצור הרבה כל טוב....

























לסדנא השנייה - הכנת קולאג'
בסדנא זו למדתי טכניקה שלדעתי מדהימה באפקט הסופי שלה.
אני חייבת לציין שבפעם הראשונה שראיתי עבודות מהסוג הזה בביתה של מיקי, חשבתי שזה דבר מדהים, מה אפשר לעשות עם חותמת כל כך תמימה....
אז למזלי, מיקי פתחה את ביתה ושיתפה אותנו בסודות עבודתה...
למדנו איך לשלב חותמות עם צבעי מים, רכישת חובה בשבוע הבא.... וליצור משהו שעד הרגע האחרון לא יודעים באמת מה יצא....


התמונות לקוחות מהסדנא, ואתם יכולים להתרשם מהעבודות השונות של הבנות בסדנא.
הכרטיס שיצא לי מסתתר לו בתמונה הראשונה בפינה השמאלית למטה (כן הירוק הזה....)





נתראה בסדנא הבאה....
שבת שלום

5 תגובות:

  1. נוית האלבום האקרילי משגע.
    בחיים לא היתי חושבת להכין אלבום של המילואים.
    יצא מדהים.
    החיבור של השיר נהדר.
    כל כך מתאים.
    כל כך ישראלי
    שילובי הצבעים נהדרים

    בקיצור מושלם!!!!


    הקולאז'ים נראים מעניינים מאד.
    הייתי שמחה להבין טוב יותר במה בדיוק מדובר מבחינת הטכניקה.
    האם צריך צבעי מים מיוחדים או רגילים של ילדים?

    השבמחק
  2. איזה יופי האלבום האקרילי! סגנון משגע! בחרת נושא מאתגר בשביל אלבום :)
    מאד אוהבת את הצבעים ואת האווירה, האלמנטים והעיצוב המסוגנן שלך! יצא מגניב!

    השבמחק
  3. האלבום של איציק יצא פצצה!
    אני מתה על השיר הזה של גבעת חלפון...
    מה גם שהוא כולל בתוכו את הכינוי שלי (המשפחתי)...
    "אז תן לשים ת'ראש על ד י ו נ ה "..
    כן כן אני דיונה... הייתי מגיל 3.
    כשהיו שואלים אותי איך קוראים לי זאת הייתה התשובה...

    והקולאז' הרסת אותי ברמות.
    ואני בכלל לא מתחברת לנישה הזאת..

    השבמחק
  4. פיית מרציפן, בנוגע לשאלה על צבעי המים. אלו צבעי מים רגילים ( לא של ילדים, קצת יותר איכותיים). הרעיון הוא ליצור איתם רקע.
    הסדנא הזו הולכת להגיע למרכז, אז אם זה מעניין אותך, את מוזמנת.

    ותודה רבה על האלבום

    השבמחק
  5. שלום
    אך אכנת תמיני אלבום פשות אין לי מוסג אך לומדים אין לי זמן אני בצבא
    ויצה לך יפה האיתי מתה לדאת לאכין כל מיני סיגנונות לילמוד מאנשים אחרים אבל יש קאלה מיתקמצנים אל הרעיונות שלהם להבי הוראות אבל בכל אופן לא משנה לא אכפת לאף אחד מה אני רגישה במלה לא מכירים אותי ואני לא יתחבר עם אף אחד.
    וחייבת לציין יפה כל הכבוד יש לך את האומנות

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית