תוויות

יום שבת, 18 באוקטובר 2008

אותה גברת בשינוי אדרת...

זוכרים את הלחמניות מהפוסט הזה?
לקראת ארוחת החג, החלטתי לשדרג את הלחמניות ולהפוך אותן לקישוט בשולחן (לפני שכולם נוגסים בהם ביס).

הרעיון היה להכין חור בכל לחמניה, מיוחד למפית שנועדה לכל סועד בשולחן.
מסתבר שבלחמניות האלו, זה לא ממש פשוט לשמור על חור, כי הכל תופח, והעיצוב מאבד את צורתו.
למטרת המשימה, נעזרתי בנייר אפייה כמגן על החור.
אני מאמינה שהתמונות ידברו בפני עצמן....ושימו לב לתמונות המדהימות, תוצר של המצלמה החדשה שלי וצלם הבית שלי...

בפעולה... - רידוד הבצק לגליל ארוך.





יצירת טבעת



מיקום נייר האפייה בחור שנוצר בטבעת.






רגע לפני שהכל נכנס לתנור...



שזופים...




וככה נראה השולחן בחג (מעשה ידי אמא היקרה)




ואיך היה נראה אצלכם שולחן החג?

3 תגובות:

  1. נוית רעיון הלחמניות עם החור באמצע והשימוש בו אחרי האפיה ג ד ו ל !
    איך יצרת את הצורה על הטבעת ? זה לא מגליל חלק,יש כאן איזו טכניקה ?

    השבמחק
  2. תחילה יצרתי גליל, אחר כך יצרתי טבעת, אבל עם חפיפה כמעט מלאה של הבצק. זאת אומרת שבכל נקודה יש כפילות של הגליל וככה ליפפתי אחד בשני וככה נוצרה מעין צורת ספירלה.

    השבמחק
  3. שולחן החג מקסים. רעיון מקורי וביצוע מושלם :)

    השנה הייתי רחוקה מהמשפחה בחגים כי לא הצלחתי למצוא טיסה נוחה והתמונה של השולחן הערוך ממלאת אותי בפרץ געגועים נוסף...

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית