תוויות

יום שישי, 17 באוקטובר 2008

תמונות במהלך העבודה

נעלמתי קצת בזמן האחרון, נטשתי את שולחן היצירה בתקווה לאגור אנרגיות ולחזור עם מצבורים חדשים לקראת השנה החדשה...

לצערי, לא ממש עבד, ואני מרגישה את הזמן בורח לי מבין אצבעותי....
כל הזמן שחשבתי שיהיה לי בחג, פשוט טס לו, ומי יודע מתי תגיע החופשה הבאה...

ורק להמחשה, מה היה המצב לאחר כל מתנות החג, אני מעלה לפניכם תמונות משולחן העבודה והסביבה...











למי יש אנרגיות לעבוד אחרי כזה בלאגן. במיוחד שמיד באותה שבת קיבלתי מזוודה שלמה של חומרים מאמריקה...
אז את כל האנרגיות ניתבתי לסידור חדר העבודה.

מ-2 מדפים שהיו מוקדשים ליצירה, עברתי ל- 2 כונניות עם 5 מדפים - 10 מדפים!!! ועדיין אין לי מקום...
כל ספרי הקריאה, בישול והאפייה הועברו לכוננית חדשה בסלון.
ושלא יהיו ספקות, מעבר ספרי הבישול והאפייה לסלון לא מעידים על מעמד פחות, עדיין יש להם מקום מיוחד בלב ועכשיו בפינה מיוחדת בסלון.

איך אתם מתאוששים מבלאגן?

2 תגובות:

  1. אני בטוחה שמהר מאד יחזרו לך האנרגיות, מי שמכינה אלבום מדהים כמו שאת הכנת על הטיול לנפאל או איגרות שנה טובה שנראות כל כך מקצועיות ומי שיש לה מזוודה שלמה של חומרים חדשים מאמריקה ו2 כונניות ו10 מדפים יש לה סיבה טובה לחזור לא? :-)
    שבת שלום!

    השבמחק
  2. נוית לבלאגן כזה קוראים בלאגן טוב , בלאגן חיובי והוא בדרך כלל קורא לאחר שעושים דברים נפלאים ונהנים.
    גם אצלי אחרי יצירה יש בלאגן אני בדרך כלל משאירה אותו לכמה ימים ואז חוזרת עם אנרגיות חדשות לסדר וליצור

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית