תוויות

יום שבת, 18 באוקטובר 2008

לאבא שלי היה יומהולדת!

אומנם באיחור קל, אבל אף פעם לא מאוחר לאחל למישהו מזל טוב...
אני גרועה בתאריכים, ובדרך כלל לא זוכרת יומהולדת של אף אחד.
אפילו איציק מנסה מדי פעם להתקיל אותי ולבדוק אם אני עדיין זוכרת את יוםההולדת שלו. לפעמים אני מהססת, אבל מיד מתעשתת.
אני ומספרים לא ממש הולכים ביחד. לעומת זאת, תביאו לי איטגרל ותראו איזה חברים טובים אנחנו....

אז, את יומההולדת הזה לא שכחתי, אבל הפוסט עם הכרטיס מגיע באיחור אלגנטי...

למזלי, יש לי חברה עם תזמון מעולה. ממש יום לפני שהכנתי את הכרטיס, היא הראתה לי תרשים של כרטיס לגבר בצורה של חליפה.
לא היה על התרשים שום איזכור של אתר כלשהו, וכל החיפושים שלי אחר המקור באינטרנט הלכו לטמיון.
גם חברתי, לא זכרה מהיכן מצאה זאת. מכירים את זה?

אז אני קוראת תיגר על כולן, אם מישהי/ו מוצא/ת, בבקשה תגיבו לפוסט לטובת כל מי שחושק/ת בכרטיס זה.
התרשים הכי קרוב שמצאתי, אבל לא ממש מה שהכנתי זה זה.(זהו לינק ישיר ל - pdf, אבל ייתכן ותדרשו לבצע login לאתר).

הכרטיס שהכנתי לאבא שלי:

רעיון הכרטיס זה חליפה 3 חלקים של גבר (החלק העליון).
בסיס הכרטיס (החלק החום) הינו cardstock חום. אני מאוהבת בסוג הזה (יש את זה בכמה גוונים שונים).
העניבה הינה נייר מדוגם מהחבילה של SEI- poppy.
כל כיס נחתך מ - cardstock, והממחטה תואמת לנייר של העניבה.
למראה אמיתי, הלכתי עם הכפתורים עד הסוף... וגם זה תואם לעניבה.

כשהחליפה נפתחת, מסתתרת הברכה.











מזל טוב, אבא. שתזכה לעוד שנים רבות של אושר ובריאות.
אוהבת בתך.

4 תגובות:

  1. מזל טוב לאבא של נוית !
    והכרטיס יצא מהמם !

    השבמחק
  2. http://glitteradventure.blogspot.com/2007/01/simple-but-effective-male-card.html

    בלינהק הבא יש משהו דומה.

    השבמחק
  3. http://glitteradventure
    .blogspot.com/2007/01/simple-but-effective-male-card.html

    השבמחק
  4. תודה על הקישור,אבל זה לא בדיוק זה....

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית