תוויות

יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

I have been tagged !

"סימנו" אותי בכמה בלוגים, אצל נתנאלה ודבורה.
בשבועות האחרונים, הייתי במעין הפוגה קלה מהכל, אז לא ממש עקבתי אחרי הכללים של המשחק...
אבל ממש שראיתי בשני האתרים שסימנו אותי, שהחוקים הם:
1. לשים לינק לבלוג שתייג אותי.
2) לספר בבלוג שלי 7 עובדות על עצמי.
3) לתייג 7 אנשים בסוף הפוסט, וליידע אותם ע"י הגבה אצלם בבלוג.


אז נמשיך בעובדות:
1. השנה מלאו לי 30, שנה מאוד עצובה בשבילי....
2. ב- 16 לדצמבר ימלא שנה ליום נישואי לאיציק. את איציק הכרתי בגיל 18 ומאז ועד היום אנחנו ביחד.
3. אני חובבת טיולים (גו'ק שאיציק דאג להדביק אותי בו). עד היום, פרט לטיולים הקטנים, היינו בשני טיולים גדולים ומקווה שיגיע עוד אחד ממש לפני שמתמסדים לגמרי....
4. לפני 3 שנים סיימתי 5 שנים קשות בטכניון. לכל מי ששוקל להגיע למקום זה, אני מפצירה בו "אל תעשה זאת! חייה את חייך".
5. אני בת להורים מדהימים, ואחות ל - 2 אחיות - חברות נפש.
6. בשנה האחרונה גיליתי את עולם ה - scrap, עולם מופלא, מלא קסם והתמכרות לא קלה... ראו הוזהרתם!
7. התחביב הנוסף השולט בחיי, הוא עולם האפייה והבישול. לפני חודש התחלתי קורס בישול מקצועי אצל אורן גירון.

אני מתייגת את:
1. פרפרים
2. ענת בנטוב
3. מור
4. הדרלינג
5. הניק זיקוקית תפוס
6. חגית
7. טשופילה


תודה לנתנאלה ודבורה שה"עירו" אותי מעט מתרדמת החגים שלי.....

מבטיחה לעדכן שוב ממש בקרוב.
חג שמח לכולם!

2 תגובות:

  1. חחח בעלי אומר אותו הדבר על הטכניון ובמקרה שלו עברו כבר 20 שנה... מעריצה אותך על קורס הבישול המקצועי - תהני! ותודה על הסימון, אני אלך לחשוב על 7 עובדות שמי שקורא אותי עוד לא יודע עלי... (-:

    השבמחק
  2. תודה על הסימון!
    מעניין לקרוא מה שכתבת... ומגיע לך שאפו על 5 שנים בטכניון כל הכבוד!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית