תוויות

יום שני, 17 בנובמבר 2008

שיעור בישול - הכל על גבינות....

לפני כשלושה שבועות ביום רביעי כהרגלו, היה לנו שיעור גבינות.

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות

מה דעתכם על המגוון?
אני יכולה להגיד שכל גבינה הייתה משהו משהו..... ולאלו שאף פעם לא יצא להם להשקיע בגבינה טובה, תנסו...
אין מה להשוות בין פרמזן רגיל לז'אנו פרמז'אנו, חוץ מפי 2 במחיר....

בשיעור למדנו על כל תהליך הכנת הגבינות השונות, ואף יצא לנו לחזות בגבינה בהתהוות.
ועכשיו אחרי 3 שבועות אני יכולה לאמר שייתכן ובסוף הקורס נטעם מקשקבל תוצרת ליאור.

הידעתם כי ריקוטה מיוצרת מעודפי הייצור של גבינה?!

ועכשיו לצד האומנותי של השיעור...מה היה לנו שם?

עגבניות צלויות במלית קרם גבינת עיזים.
אני לא לוקחת אחריות על העגבניות הפצועות....(אלה).

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות
נכון שהצבע הירוק מושך את העין?... אלו הם פירורי לחם ירוקים אותם הכנו מחומרים טבעיים בלבד!

ירקות השיעור....
From קורס בישול - שיעור 4 גבינות


מרק קרם חצילים ולבנה
כפי שאורן הבטיח, באמת אי אפשר להרגיש שזה מרק חצילים, אז גם לאלו שלא אוהבים מומלץ ביותר...
ומעבר לטעם, שימו לב לפרזנטציה! רק בשביל זה שווה ללמוד להיות שף.
בתחתית כל כוס שמנו כפית לבנה קרה, תוצרת ביתית. מעל, מרק חם, ולקישוט זילוף של שמן זית ירוק, והכל מוגש בתוך כוסות מרטיני.
השילוב של הקור והחום והמידה המדודה בכוס..... יאממממממי......

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות


לאוהבי הבריאות - סלט תפוחי עץ, קולורבי, גזר וסלרי באיולי רוקפור

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות


ומה דעתכם על הסופלה?, אלו שנראים ממש טוב, אורן אחראי עליהם, כמובן....
סופלה גבינות ועירית
From קורס בישול - שיעור 4 גבינות


וכדי שיהיה עוד משהו יחד עם המרק (לניגוב) - מאפינס גבינה וגרעינים
מומלץ הישר מהתנור לפה....
From קורס בישול - שיעור 4 גבינות

ולקינוח....אך אפשר בלי קינוח?....
גלילות פילו, גבינת קממבר ודובדבנים

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות

וכששף ממליץ לכם לטגן, אל תחשבו על הקלוריות ותקשיבו למה שהוא אומר.....
ניסינו לחפות על גבינות עתירות השומן שאכלו, ושלחנו את גלילי הפילו לתנור, אווי לנו, כל הגבינה נזלה לה...
עם זאת, טעים טעים טעים וקריספי.... תחשבו מה היה קורה עם הגבינה עוד הייתה בפנים (שווה נסיון נוסף בבית).

From קורס בישול - שיעור 4 גבינות

שימו לב לפרזנטציה על אריח אדום - מלאכת ליאור, תודה.
From קורס בישול - שיעור 4 גבינות

ולאלו שעדיין רעבים.... יש עוד תמונות בקישור הבא, רק לחיצה ואתם שם....

קורס בישול - שיעור 4 גבינות


4 תגובות:

  1. רוית הכל נראה באמת יאאאמי יאאאמי כנראה גם בזכות התמונות המרהיבות שלך, אני מבינה שאת ממשיכה במסע ההכרות עם המצלמה וכפי שרואים יש בינכם כימיה נהדרת. כל הזמן חזרת ואמרת "כדאי לכם תנסו"-אז אולי גם כמה מתכונים ?
    לא קשור אבל אני מחכה לשעור בעיצוב דיגיטלי ....??

    השבמחק
  2. תשמעי, הכל נראה כל כך אטרקטיבי, איזה יופי של תמונות! ואני בכלל לא אוהבת גבינות...

    השבמחק
  3. מימס, תודה רבה, אכן עולם הצילום זה עולם קסום בשבילי ואני מנסה לנצל כל רגע אפשרי למטרה זו.
    לגבי המתכונים, אני לא יכולה לחשוף אותם....
    ולגבי הפוטושופ, מבטיחה בקרוב....

    השבמחק
  4. wow!
    3 פוסטים בכלום זמן, וכל אחד מטריף בטירוף:)

    אני מתחברת הכי הכי לגבינות גם טעים וגם בריא:)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית