תוויות

יום שלישי, 20 בינואר 2009

קורס בישול - סושי

שבוע שעבר היה שיעור סושי.
מי לא אוהב סושי?.... פשוט ממכר ברגע שמנסים.

שף אורח השיעור הייתה - רות אוליבר. אשת חיל, קונדטורית, שפית, בעלת טור בעל השולחן, הוציאה מספר ספרים ממש מוצלחים, מורה במקצוע ואמא.

השיעור היה במתכונת קצת שונה, ולכן לא ממש צילמתי הרבה.
כמעט ולא עבדנו בעמדות העבודה הרגילות שלנו, פרט לחיתוך ירקות, ובישול האורז.
אחרי שהכל היה מוכן, וכל שנותר זה לגלגל, חזרנו לשולחנות הלימוד, עם קרש וסכין והתחלנו לגלגל.
מרגע זה, כל שעשינו היה לגלגל ולאכול (מצטערת, סמי שלא השארתי לך כלום....).

לינקים למתכונים וידע נוסף על סושי -
לקסיקון הסושי - על השולחן
מדריך להכנת סושי (צעד אחר צעד קובץ word, פורום ynet)

אתם מוזמנים להיכנס לאלבום המלא, ע"י לחיצה על התמונה למטה.
קורס בישול - סושי

4 תגובות:

  1. יאמי סושי !
    זה מה שהזמנתי מהבן שלי להכין לי היום לכבוד יום ההולדת שלי.

    השבמחק
  2. היי נוית,
    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך ובגלל זה
    שיתפתי אותך במשחק הפרסים את מוזמנת לבלוג שלי לקרוא על המשחק:

    http://haimnatali.blogspot.com/


    יום נעים ושבוע טוב
    נטלי

    השבמחק
  3. אוו תגובות אמנם ב 2009 אבל תגובות. מכורה לסושי במיוחד לאכילה, למרות שאני גם מכינה. אז עכשיו כבר מותר לך. קבענו?

    טובה כהן טולדנו

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית