תוויות

יום שבת, 10 בינואר 2009

Canvas

נסיון רב על קנווסים אין לי פרט לשילוב שפורסם בפוסט ישן.
מאז, הרבה קרה, ויצא לי להכיר בחורה מוכשרת במינה - מיקי מקובר.

הדבר הראשון שמשך לי את העין כשנכנסתי לביתה לראשונה, היה קיר קסום מלא בקנווסים קטנים, מלאים בטכניקות שונות ובעיצובים מיוחדים.
ידעתי, שיבוא יום וארצה להכין משהו בסגנון.
ולמזלי, מיקי פתחה את ביתה לקבוצת בנות ולימדה אותנו כיצד היא מעצבת את הקנווסים הקסומים הללו.

כמובן, שאף אחת מאיתנו לא יצאה עם משהו שאפילו מתקרב לכישרון הרב של מיקי.
התוצאות היו מגוונות ושונות. כל אחת לקחה את זה למקום שלה ויצרה משהו אישי שלה.

אני, לראשונה התנסתי בסגנון vintage. בהתחלה היה לי די קשה להתחבר לנושא, מאחר וכל ה - embellishment שלי לא ממש משתלבים עם התחום הזה.

בתוצאה הסופית, קיבלתי משהו די מנימליסתי ועם זאת נראה לי שזה מלא בחן.

החותמות שהוחתמו על הבדים, כולן רכוש פרטי של מיקי.
חותמת העלים שהוחתמה על הקנווס היא של Hero arts ונקנתה ב - ebay.
חותמת השעון והטקסט, שייכים לסט חותמות אותן רכשתי בחו"ל, ולצערי אין לי את העטיפה ולכן לא יודעת את שם החברה....











9 תגובות:

  1. נוית, זה יפיפה, רך, עדין ויפה! אם יש בסט גם כנפיים חמודות אז לדעתי יש מצב שזו חותמת מתוך סט של Little Treasures שנקראית Time Flies.

    השבמחק
  2. מקסים בעיני!!!!

    השבמחק
  3. אחותי, כמה יפה!
    עדין ואלגנטי, בדיוק לטעמי!

    השבמחק
  4. זה מקסים!!!
    אני יודעת בדיוק על איזה קיר את מדברת וכולי קנאה שאת הצלחת ליישם את זה...
    זה ממש מקסים....

    השבמחק
  5. ד"א - אנוני זה אני - sinronit...

    השבמחק
  6. הקנווסים מקסימים נווית!
    מינמליסטים אבל בהחלט מאוד יפים.
    מה הגודל שלהם?

    השבמחק
  7. תודה לכולן,
    גודל הקנווסים 15X20 ס"מ.

    מאוד אהבתי את ההחתמה של הבדים ושילובם בקנווס. ואכן מתקבל מראה מנימליסטי, אך מעניין.
    בית כבר נמצא לקנווסים....

    השבמחק
  8. יצא ממש ממש יפה! כ"כ עדין...חבל שפיספסתי את הסדנא הזאת.

    השבמחק
  9. נווית - מיוחד ביותר! וכל המטעמים עושים אותי רעבה.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית