תוויות

יום שני, 2 בפברואר 2009

השבוע שחלף 25/1/09-31/1/09

שבוע זה אינו שבוע כמו כל שבוע אחר...

ביום רביעי ה - 28 לינואר, היה לאיציק (בעלי) יום הולדת (:
כמובן שחגגנו, לא ממש באותו יום לצערי (קורס בישול, לא לשכוח!!!)... אבל אחרי 13 שנה כבר לא מתחשבנים יותר מדי...

לפני שהגיע יום רביעי, הספקנו שנינו להיות חולים, כל אחד בתורו.
לא הדבקנו אחד את השני. לכל אחד הייתה מחלה ייחודית לו.

אני עם שעורה בעין.
לפי המלצת הרופא, אין כמו שימוש בביצה בתור מקור חום קבוע (לפחות 20 דקות) וכן, היא מתלבשת בדיוק בשקערורית של העין.
יום שני - 26/1

אם אתם שואלים איפה יום ראשון?.... אז זהו שאין ממש תמונה מיום זה.
אמרתי שאני אשתדל לצלם כל יום וקורה שלפעמים מפספסים...
למען האמת, יום ראשון, היה מעין דז'ה וו לימי הטכניון. השבוע היה לנו מבחן בקורס בישול, ולראשונה מזה 4 שנים, אני שוב יושבת, מסכמת משננת, ומגלה מה לא אהבתי בתקופת הלימודים...

יום שלשי - 27/1
סדנאת יצירה בהדרכתה של מיקי מקובר
פלטת הצבעים, באדיבותה של אלכסנדרה



יום רביעי - 28/1 - יום הולדת 31 לאיציק!!!
בדרכי לקורס בישול.
לראשונה, אין לי טרמפ לשיעור!


יום חמישי - 29/1 בדרך לנופש בצפון.



יום שישי - 30/1 - טיול בנחל עמוד.
נראה לי שזה אחד מהנחלים הבודדים בארץ שיש בו מים...
ואיזה מים... צלולים, שורצים בדגים ואפילו סרטן!

גם יום שבת התפספס לו, ואין לי תמונה מיום זה.
תכננו לטייל גם בשבת, אך הגשם הגיע סופסוף והחלטנו שכדאי ורצוי לבלות את היום בבית.
למרות שיומיים פיסיפתי בצילום, יש לי תמונות רבות מהטיול בנחל עמוד שפשוט לא יכולתי להתעלם מהן.
שימו לב לפריחה ולצבעים.



























אמרתי לכם שהיה סרטן במים....


מי מזהה את ההר בתמונה? (רמז קל: אנחנו בנחל עמוד)


צפת, רגעים לפני כניסת שבת





שבוע טוב לכולם.

תגובה 1:

  1. התמונה עם הביצה באמת מגניבה. וכרגיל, אני מתה על התמונות שאת מצלמת!עשית לי חשק לעשות טיול... כמה חבל שאת השבת אני צריכה לבלות בהכנה למבחן!!!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית