תוויות

יום ראשון, 15 בפברואר 2009

למרות המשבר....

אלו שעוסקים בתחום, בוודאי מבינים את משמעות ההתמכרות לתחום של ה- scrapbooking ובמיוחד לקניות.
מזה כמה חודשים אני מנסה לשלוט ביצר הרכישות.
בהתחלה הייתי חייבת לספק יצרים באופן מיידי ורכשתי כמויות די גדולות של ציוד, הרבה מעבר למה שאני יוצרת.
אם תשאלו כל אחד שעוסק בתחום, הוא יגיד לך שחלק מהתחביב זה הקניות והליטופים שאחרי....
אז נכון, אני די בהפסקה... אבל עם בוא הקולוקציה החדשה של Hero Arts, לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת איזה ינשוף או שתיים...
אלו הן הרכישות שלי השבוע. כל הרכישות נעשו אצל מיקי מקובר.
תראו את הינשוף והינשופה, נכון שהם מקסימים?....




וקצת ווינטאג'. הייתי חייבת שתהיה לי גם הילדה הזו (זוכרים מהקנווסים?)


ולאלו ששאלו אותי מהכן החותמת במעטפה שהכנתי.
סופסוף גיליתי את התעלומה.
החותמות, הן כמובן, של מי אם לא - Hero Arts, וניתן למצוא את זה אצל מיקי מקובר.

תגובה 1:

תודה רבה על תגובתך
נוית