תוויות

יום שלישי, 3 בפברואר 2009

לגבר שבחיי - Happy Birthday

למי שעוקב אחרי הפוסטים, כבר יודע שלאיציק (בעלי) היה יוםהולדת שבוע שעבר.
ולמי שלא יודע, זה הזמן לפתוח יומנים ולרשום - 28/1 יום הולדת לאיציק!

ואיך אפשר לחגוג יוםהולדת בלי כרטיס ברכה?

רציתי להכין כרטיס "גברי", בלי יותר מדי צבעים וקישוטים...
בינינו, רק בנות יכולות להתלהב מתחרה וכפתורים....

זאת התוצאה שהתקבלה:



הבחורה שמבצבצת לה מהחלון, היא חותמת של בלה שקניתי מ - my punch.
בחרתי חותמת זאת, כי איכשהו הזדהתי עם הדמות והפוזה...
זה לא שאני מחכה לאיציק כל יום עם שמלה חגיגית ועוגה, אבל כן, אני מרגישה שאני מפנקת אותו די הרבה עם מטעמים בכל ימות השבוע.
הרעיון של החלון, התבשל לי בזמן ההסעה חזרה הביתה מהעבודה.
נראה לי, שאני יוצרת יותר במחשבות מאשר בפועל.
אם רק הייתי מיישמת כל מה שאני מדמיינת (ותאמינו לי יש לי דמיון מפותח)....
תנו לי עוד 12 שעות ביממה ובו נעבור לעבודה של 4 ימים בשבוע...ואז השמיים הם הגבול... מה דעתכם?


איך יישמתי את החלון?
את החלון עצמו חתכתי ע"י ה - culluzel.
החתמתי את החותמת על חומר פלסטי קשיח
חתכתי את החומר הפלסטי עם ה - culluzel
קיבעתי את ההחתמה החלקית בתוך טבעת אלומינים - מרכישותי האחרונות בארה"ב
ולבסוף חוררתי 2 חורים הן בפלסטיק והן בכרטיס כדי לחבר את זה לכרטיס ע"י סרט.


הכרטיס כולו נעשה ע"י cardstock אחד של scenic route. הדוגמא של העיגולים הצבעוניים על הכרטיס הם חלק מהדוגמא של ה - cardstock.

הכרטיס עצמו מהווה גם מעטפה, לתוכה הכנסתי את הברכה.
הברכה נכתבה ביד, לא מתוך בחירה... הכלב של מיקי אכל לי את העותק המודפס.

כן, אני יודעת, זה נשמע כמו סיפור שמספרים למורה, אבל זאת האמת לאמיתה.
וכדי להמשיך את ביש המזל שלי, כשרציתי להדפיס את הברכה שנית, ערב לפני ה"ההגשה", המדפסת שלי קרסה.
למחרת קמתי ב - 5:00 בבוקר ורשמתי את הברכה ביד.

ואם אתם שואלים למה לקום ב - 5:00?! אז, התשובה שלי היא, אלו הם חיי, כל יום 6:00 בבוקר הולכים לעבודה...



לכרטיס הכנתי גם מעטפה.
המעטפה הוכנה בנייר וולום עבה. ממש התאהבתי בחומר הזה לצורך הכנת מעטפות.

החתמתי את הכרטיס עם מילים שונות מסט של חותמות של 7gypsis שנקנו ע"י דולב במיוחד בשבילי בביג דיל.



יום נפלא לכולם

ויום הולדת שמח (בטוח מישהו נולד היום.....)

2 תגובות:

  1. מזל טוב לאיציק של נוית- שנינו חולקים את אותו המזל דל י="מזל ספונג'ה".
    בקשר לדמיון המפותח שלך ולחוסר הזמן, המעט וההכרחי שאת חייבת לעשות זה, לרשום את כל הרעיונות שלך !! ובבוא הזמן כשיהיה זמן לישם !
    הכרטיס מקסים ותודה על ההסבר !

    השבמחק
  2. לאיציק המקסים
    31 שנה גדושות כמו שלך זה רק לפרגן ולא לקנא
    עם אשה כמו נוית זה הנאה טוטלית
    שכל שאיפותיכם יתגשמו ויתמששו
    אוהבים עד אין גבול
    ריטה ויעקב

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית