תוויות

יום שלישי, 3 במרץ 2009

השבוע שחלף - במגמת יצירה

הנה עוד שבוע חלף לו... מי היה מאמין שאני אצליח להתמיד כבר 9 שבועות, עוד 43 עד סוף השנה....

השבוע שחלף היה שבוע מיוחד וראוי לציון, סיימתי את קורס "יסודות הבישול" בבית ספר "עושים בישול". זו הייתה חוויה מדהימה שתסוכם בפוסט ייחודי לה.

אני יודעת שלאחרונה, נראה שזנחתי קצת את כל היצירה והתמקדתי בבישול והאפיה, אבל זה אוטוטו הולך להשתנות, וכבר השבוע התחלתי להרגיש שאני לאט לאט נשאבת בחזרה לשעות הרבות אותן ביליתי על שולחן העבודה.

סיום הקורס, היה תירוץ ליצור משהו, ועוד בכמות.... הכנתי לכל חברי לקורס למורים שי קטן, כהוקרה וסתם כי רציתי לתת קצת תשומת לב לכל אחד.

כמובן שהשי, היה קשור ליצירה ולצילום הרב שהיה בקורס.

הכנתי קולאג' של כל חברי הקורס והמורים ובסמיכות אליו צירפתי דף קשר ערוך ומתוקן...

הכל נארז במעטפה מיוחדת עם מילות עידוד ליצירה וכמובן ינשוף קטן...(איך אפשר בלי ינשוף...)

אני מאמינה שאלו שלא מכירים את תחום היצירה, לא ממש מבינים למה ינשוף, אז כל מה שיש לי להגיד, זה, תציצו קצת בכל העיצובים האחרונים בכלים ובבדים (בעולם, בארץ הכל קצת בפיגור...) ושימו לב איך הם מציפים אותנו מכל כיוון. ובלי שום קשר, זו חיה כל כך מקסימה וכל כך כיף גם להגיד ייייייאאאאנשוף (בהטייה ארוכה.....ומשיכת ה-פ למעלה..., למי שלא מבין, תעזבו, זו סטייה קלה של איציק והחברים שלו...)


כך נראה שולחן העבודה שלי מראשון עד שלישי -


מבטים שונים, בכל שלבי ההכנה.



שימו לב למסך ברקע. youtube נהפכה להיות הטלוויזיה אותה אני רואה ברקע כשאני עובדת...
אם רק היה איזה גמד שילחץ בשבילי על ה - play ויבחר את הסרטון הבא, זה ממש היה כמו טלוויזיה אמיתית....

יום רביעי - ארוחת סיום לחברים ולמשפחה

שימו לב, מה אנחנו, הטבחים, עושים אחרי שמוציאים את כל המנות לאורחים....

היה טעים, הסינטה עם הרוטב...



ולקראת סוף השבוע, ועם סיום הקורס, החלטתי להתחיל להתעמק בספרי הבישול הרבים שיש לי בבית ולגלות מתכונים חדשים ומוצלחים.

השבוע, הספר שנבחר הוא הספר של אורנה ואלה.

לאחר סריקה קצרה, סימנתי בערך 90% מהספר ויצרתי to do list לשבוע הקרוב.

יום שישי הכנתי את פשטידת הבשר - מתכון מדהים ומפתיע, ומנה מובטחת בארוחה חגיגית.

כמובן, כשהאורחים מגיעים יש להשקיע בתבנית שתצא "מכפלת" קצת יותר ייצוגית.



יום שבת - קארי עוף עם אורז מתובל בהל וקינמון - עוד מנה מוצלחת וטעימה מאוד.


בשבוע הבא, אני מקווה לעלות סריקה של כל המתכונים בספר, כולל מתכונים וביקורות.

בנתיים, שיהיה לכולם שבוע טוב.

2 תגובות:

  1. וואו, הכל נראה מהמם! הייתי שמחה לראות בצורה יותר ברורה את הכרטיסים והקולאז' שנתת - זה מקסים! ושוב אני רעבה כשאני קוראת אצלך - המנה עם הקארי עוף היא המנה הכי אהובה עליי אצל אורנה ואלה.

    השבמחק
  2. הקולאז' שיצרת והאריזה שלו מקסימים! ועל אורנה ואלה מה עוד לא נאמר.... חבל שבעלי לא אוהב קינמון :-(

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית