תוויות

יום רביעי, 18 במרץ 2009

לבד בשדה התעופה....

ברגעים אלו ממש, אני כותבת פוסט מטרקילן דן בנתב"ג.
לראשונה מזה 7 שנים, אני לבד, אבל ממש לבד בשדה. אני רגילה תמיד שאיציק לצידי בכל נסיעה.
ההרגשה קצת מוזרה, אבל אחרי טיול של שנה מסביב לעולם עם החלפת עשרות טיסות, אני מכירה את הרוטינה של העלייה למטוס די בעיניים עצומות.
למי שלא ממש מעודכן, אני אסביר מה אני עושה בשדה.
בעוד פחות משעה, אני בדרכי להולנד לסופשבוע של יצירה בלי הפסקה.
הכל היה ממש ספונטני מהרגע להרגע. שמעתי על הסופשבוע בעקיפין דרך מיקי מקובר, אחרי שהיא עודכנה ע"י יעל באחת הסדנאות.
מקור המידע בארץ הגיע מחגית, שהייתה לפני שנתיים בסופשבוע שכזה. לפיה, זה אמור להיות חוויה מיוחדת במינה ואין ספק שנהנה.

כששמעתי על זה לראשונה, די התלהבתי, אבל הרגשות היו מעורבים. לסוע בלי איציק, זה משהו ששנים כבר לא עשיתי. חדוות הטיולים היא משהו משותף לשנינו, ואנחנו שומרים כל יום חופש כדי לצאת מדי שנה לחופשה רצינית. והנה אני, באה בהצהרות שאני נוסעת ועוד לבד, ולמה? לעשות קצת יצירה....
די הזוי, במיוחד לאנשים שלא ממש מבינים את כל חדוות היצירה.
אבל, בשבילי, זה מעין חלום. מאז שנכנסתי לתחום, חלמתי להיות באמריקה באיזה מפגש רציני של סדנאות, והנה זה הגיע קצת יותר קרוב לבית, הולנד... עוד 5 שעות ואני שם.
אז כפי שאתם מבינים, בסוף הכל הסתדר, ואיציק די תמך. למרות שנראה לי שהוא קצת חושש שאני הולכת להנות שם בלעדיו...

הסדנאות מתחילות ביום שישי, ועד אז יש לי יומיים באמסטרדם. לספוג קצת אווירה, לצלם כמה שיותר ועל הדרך לעשות קצת shopping...

אני לא יודעת אם יהיה לי זמן לאינטרנט, אז אני אומרת לכולכם ביי, תהנו מהסופשבוע ונתראה ביום שני עם מלא חוויות והרבה תמונות...

7 תגובות:

  1. יא-אללה! איזה תענוג!
    תעשי חיים ותגשימי פנטזיות של הרבה מאיתנו :-)

    השבמחק
  2. נויתוש
    תהני בשביל כולנו, תמשיכי להגשים חלומות.... שרון

    השבמחק
  3. תהני, תצלמי ,תצר ושוב תצלמי וכשתחזרי תספרי לנו את החוויות!

    השבמחק
  4. איזה כייייייייף לך.
    כשסיפרתי לבעלי על הסופ"ש הזה, הוא אמר לא נורא - את תסעי בשנה הבאה...... הלוואי. העיקר תהני, וספרי לנו מה ואיך היה, כדי שאם הפסדנו, אולי אולי אולי נדע מה יהיה שם בשנה הבאה?
    טשופילה.

    השבמחק
  5. איזה יופי!
    תהני תצרי ותחזרי אלינו מלאה בחוויות (ותמונות)!!
    חן

    השבמחק
  6. איזה כיף לך
    אני כבר מתגעגעת...
    נטלי

    השבמחק
  7. מקווה שאת נהינית, מצלמת המון ובטוחה שתחזירי עם תוצרים מדהימים הן פרי המצלמה והן פרי ידייך!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית