תוויות

יום שלישי, 21 באפריל 2009

טעם של חו"ל

ביום ראשון האחרון השתתפתי בסדנא של נילי.

למי שלא מכיר את נילי, מוזמן להכיר אותה בראיון מיוחד שחגית ראיינה אותה, וכן אצלה בבלוג.

את נילי הכרתי בטיול הסקראפי להולנד. התיישבתי לידה ביום האחרון (היום היחיד אליו היא הגיע), ומאותו רגע שהצגתי את עצמי, לא הפסקנו לדבר. זה התחיל, בהעברת חוויות מהיומיים שחלפו עלינו בהולנד, ובסופו של דבר זה הגיע לתיכנונים של סדנאות כאן בישראל.

אני מאוד התרגשתי מההזדמנות, והייתי בטוחה, בעיניים עצומות שזו הולכת להיות הצלחה מסחררת.

אחרי דו-שיח, בו כל אחת אמרה מה היא חושבת שצריך לשים דגש בסדנא, אני חושבת שהגענו לנוסחא מנצחת.

אומנם כל ההכנות לסדנא היו ברגע האחרון, אבל הצלחנו להרים סדנא שלא תבייש שום סדנא מחו"ל.

אני כבר אמרתי לה ביום שישי, שמבחינתי היא יכולה להיות קורינה הבאה.

הסדנא התנהלה בצורה נינוחה. נילי הציגה את האלבום אותו אנו הולכות להכין, ודאגה להביא עוד דוגמאות כדי ל"פתוח לנו את הראש" לכיוונים חדשים.

במשך 3 שעות רצופות, נילי הדריכה וחשפה לכולן טכניקות עבודה חדשות תוך יישומם בפרוייקט של הסדנא.

היא תרמה עוד טיפים על הדרך, והכי חשוב זה ש"בסקראפבוק אין חוקים, הכל מותר...רק צריך להעיז ולנסות!"

בסוף הסדנא, היא רצתה להביא לבנות קצת טעם של חו"ל, וקיימה הגרלה בין הבנות.

אני והמאחרת ועוד 2 בנות שעלו בהגרלה קיבלנו קיטים ממש עמוסים כל טוב.

בקיצור, אומר שהיה שווה ביותר, ומסקנה שלי בשנית, אין צורך לסוע לחו"ל, כל הידע והאמצעים נמצאים כאן בידנו, כל שעלינו לעשות זה לדעת איך להוציא מזה את המירב.

מילת המפתח מבחינתי, זה שיתוף! לשתף כמה שיותר. הידע היום כמעט בא לכולנו חינם עד הבית דרך האינטרנט, אז למה שלא נשתף את כולם בידע שהוא לא באמת שלנו...

ומה ששלנו באמת, בוא נבליט, ונעלה את הרמה בסדנאות באמת מושקעות, עשירות בטכניקות וטיפים מחדר היצירה.

לסיכום, קצת תמונות מהערב.

מצטערת שלא צילמתי את כולם, תיכננתי להיות על תקן צלמת, לא תיארתי לעצמי שאשתתף גם (מזל שיעל תרמה קצת מקום בשבילי).



נילי, תודה על הכל, ומקווה לראותך שנית בקיץ מלא סדנאות.

6 תגובות:

  1. היתה באמת סדנא מושקעת ומיוחדת
    עם הרבה רעיונות ליישומים עתידיים
    ואיזה כיף שהשתתפת....
    מתה על הצילומים שלך!!!

    השבמחק
  2. איזה כיף לכם! נווית, כל הכבוד לך על היוזמה והתכנון, והתמונות יפהפיות, אבל מה עם תמונות של תוצרים??? :-))

    השבמחק
  3. אני מקווה לעלות בזמן הקרוב, למרות שאלבום שלי הולך להיות ריק מקישוטים ותמונות. זה אמור להיות מתנה ליולדת שאוהבת את התחום ואני רוצה לאפשר לה לעשות את העבודה הכיפית.

    השבמחק
  4. הכי קצר שבעולם כי אני עוברת דירה היום והכל פה בלאגן אחד גדול. תודה לכולם על המחמאות. אני שמחה שיכולתי לשתף, גם אני נהנתי מאוד ומקווה לחזור על החוויה שוב.
    נילי:)

    השבמחק
  5. אני גם רוצה להודות, להלל ולשבח את כל מי שנתנה יד להצלחת הסדנא. באתי ויצאתי מרוצה.
    תודה לך נוית על ההזדמנות, לאלינור המארחת, לבנות היצירתיות והלרג'יות ולך נילי על הרצון, השיתוף, המקצועיות, הידע, הלב הרחב והסבלנות. מקווה שנפגש כולנו שוב.
    ענת

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית