תוויות

יום שני, 27 באפריל 2009

מזל טוב

לפני שבועיים ב - 14 לאפריל נולד לעולם עומר, בן זכר חדש.

עומר, הוא הבן השלישי של הבוס שלי.

לקראת האירוע המיוחד החלטתי לעשות משהו מיוחד. שילבתי בין יצירה בנייר למעט תפירה.

כל המתנות הוגשו בשקית נייר שהכנתי ממעטפה לפי ההדרכה בלינק הבא.

ומה היה בשקית? כרטיס בצורת גוף של אישה בהריון או האות B (כל אחד והדמיון שלו), מיני אלבום קטן ריק מתמונות בתוספת של קיט קטן לעיצוב עצמאי. מיני האלבום והקיט הקטן נארזו בנרתיק קטן אותו תפרתי.

תכולה חלקית של השקית:




מבט על הכרטיס (הרעיון לכרטיס מכאן)

את המילים הרכבתי לבד מסט של חותמות אותיות בודדות.

הכרטיס כולו הוכן ע"י שימוש ב - Colluzel.



מבט על האפליקציות ששמתי על השקית:



אני ממש אוהבת את המראה של עבודת טלאים.

פינצצתי כל ריבוע עם פאנף ריבוע scalop.

במהלך כל הדברים שעשיתי השתדלתי לבחור פלטה אחידה של צבעים איתה עבדתי לאורך כל הדרך.

הבד שמחובר עם סיכה לאחד מהריבועים, הינו אותו בד שהשתמשתי כביטנה בנרתיק שתפרתי.



האלבום:

בכריכה, כתבתי את שם התינוק Omer.

מיני אלבום זה הוכן במסגרת הסדנא שנילי העבירה לפני שבוע.

מבט על פנים האלבום. כפי שאמרתי, הוא ריק לחלוטין מכל עיצוב.

מאחר, ואני מכירה את האמא (לפחות מבחינה יצירתית), אני יודעת שהיא מאוד תאהב את תהליך היצירה, ולכן השארתי לה את כל העיצוב (מה גם שאין לי ממש תמונות של התינוק).



מיני קיט לקישוט האלבום





יש גם ביטנה....



האפליקציה על הנרתיק, היא חתיכה שחתכתי מבד אותו קניתי בסדנאות בהולנד.



ומבט אחרון חביב על הכל יחדיו.


חג עצמאות שמח לכולם :)

12 תגובות:

  1. מקסים!
    איזה כיף לקבל מתנה כזאת!
    חג שמח

    השבמחק
  2. זה פשוט מהמם! אהבתי את הצבעים הלא שגרתיים (לי מאוד קשה לצאת מהתכלת הרך לבנים, וורוד לבנות), זה כל כך יפה!!! והכל מקסים, אבל התיק הרך הזה שבה את ליבי. הוא נראה נעים שבא לי לגעת :-) יש לך קישור להדרכה?

    השבמחק
  3. מתנה נהדרת! אהבתי איך הצבעים של כל הפריטים משתלבים. יופי של רעיון לתת אלבום וקיט קישוטונים לתוספת אחרי הדבקת התמונות-נפלא!!

    השבמחק
  4. תודה לכולן על התגובות החמות. לגבי הצבעים, אני אוהבת להעיז ולאתגר את גלל הצבעים. אני אציג בבלוג של הפוטופ כלי מעולה שאפשר להתאים איתו צבעים.
    חגית, אין לי סקיצה, אבל אני אנסה להסביר - יצרתי את זה כמעט באופן זהה להכנת קלמר עם ריצרץ, רק שבמקום הריצרץ חיברתי ישירות את הביטנה ללבד שהוא החלק הקידמי. ראשית חיברתי את הצד של הפתח (איפה שאמור להיות הריצרץ) גם מקדימה וגם מאחורה ואז פרסתי כל צד (ביטנה לחוד וקדימה לחוד קיפלתי לחצי ותפרתי את התפרים בצד. נראה לי שזה יותר מסובך להסביר ממה שחשבתי, אני מקווה שבימים הקרובים אני אנסה שוב להכין את זה ולהעלות הדרכה.

    השבמחק
  5. מטריף!
    מתנה משגעת! אהבתי את הצבעים, אהבתי את תיק הבד (ושוב אני מצהירה על קנאתי לתופרות באשר הן)...האלבום נראה משהו-משהו.

    יופי של מתנה!

    השבמחק
  6. מתנה מקסימה ומזל טוב לבוס !שילוב הצבעים מקסים.
    זה גם המקום להודות לך על כל הקישורים הנפלאים שאת חולקת דרך גוגל רידר -תודה !

    השבמחק
  7. פשוט משגע!! אהבתי מאוד את שילוב הצבעים ןהכל כל כך מתוק!!

    השבמחק
  8. מקסים, נוית! אהבתי כל פרט במתנה.

    השבמחק
  9. נילי, תודה רבה הכל בזכותך.
    אם לא היה את המיני אלבום לא הייתה כל המתנה הזו.
    בהתחלה רציתי לקרוא לפוסט "העכבר שהוליד פיל...."

    ודרך אגב, אתמול בלילה חלמתי עליך, נראה לי שלא במקרה הגבתי לי היום....

    השבמחק
  10. אהבתי מאוד. והצבעים של הכל מ ש ג ע י ם!!!

    השבמחק
  11. מקסים! אהבתי את האלבום אני הייתי את שולי הקרטון צובעת בדיו או אקריל כי רואים את הקרטון :-)

    קיט משגע מתנה מקסימה.

    השבמחק
  12. יפית, רשמתי לי את ההערה. מבטיחה ליישם בפעם הבאה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית