תוויות

יום ראשון, 3 במאי 2009

יום הולדת בתל אביב

בשבת האחרונה נפגשנו עם אחיות שלי (ובני זוגם) כדי לחגוג לגיסי את יום הולדתו.

המקום - מסעדת דלל,נווה צדק, תל אביב.

מטרה - ארוחת בוקר מאוחרת.

המלצות - בורקס הורס...

השמש לא כל כך חייכה, אבל שני כוכבי היום חייכו בלי סוף.

בתמונה למטה, האחיין שלי צוחק את הצחוק המתגלגל שלו, ותשאלו מה מצחיק אותו? הוא רואה את עצמו צוחק, דקות ספורות לפני הצילום, במצלמה של הפלאפון. אי אפשר להתעלם מהילד הזה...


היכרות קצרה עם הדמויות בסיפור:

גיסי -חתן היוםהולדת (מעצב בחסד, תציצו כאן, כאן וכאן)


אחותי הגדולה (אין שום טיפת דמיון....)



אחותי הקטנה (הספיקה כבר לככב בבלוג שלי)



הזוג הצעיר...



בעלי האהוב - איציק (ואני מאחורי העדשה)


וכמובן צמד חמד - רועי (מימין) ועומר (משמאל)


משחקים בגן:







וכמובן שיוםהולדת לא יכול להסתיים בלי כרטיס ברכה:

הפרפר הוא מסט של Hero Arts




החותמת Dream Big היא חלק מחותמת שלמה עם ציפור (קיבלתי את זה כחלק מהקיט של scarlet lime).

אני לא אהבתי את החיבור של השניים ביחד, ופשוט גזרתי בעדינות את החותמת ויצרתי ממנה 3 חותמות נפרדות - טקסט, ציפור ו - swirl.

בכרטיס השתמשתי רק בswirl ובטקסט של החותמת, על הציפור ויתרתי הפעם.




בחותמת שבתוך הכרטיס, שילבתי חותמת טקסט עם אותו swirl מקידמת הכרטיס.

השתמשתי בטכניקה של Masking.

והנייר שמבצבץ לו בין החותמות של Basic gray.





סמי, המון מזל טוב.

3 תגובות:

  1. לנויתוש
    את פשוט סופר מוכשרת. הכשרון מבצבץ בכל גופך.הראש מדמיין וידי זהב מבצעות.אבא מאוד התלהב
    אוהבים ומעריכים
    אבא ואמא

    השבמחק
  2. מקסים!!
    נהנית מכל מגוון העבודות שלך...כיף לצפות!

    השבמחק
  3. ככה אני מתעדכנת על משפחת אללוף
    וגם נהנית מהצילומים והיצירות
    ומזל טוב לסמי
    מהדס יגאל

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית