תוויות

יום ראשון, 12 ביולי 2009

עוד נסיון תפירה עבר בשלום.....

בזמן האחרון ממש בוער לי בקצות האצבעות כל מה שקשור לתפירה. אבל לצערי, זה לא בא לי כל כך בקלות.


נכון שיש מללללללללאאאאאאא פרוייקטים באינטרנט, ואני באמת לומדת רבות מההסברים, אך כשזה מגיע לשלב הביצוע למטרה הספציפית שלי, תהליך לקיחת המידות תמיד לוקה בחסר....

השבוע החלטתי שאני לוקחת צעד אחורה ולא מנסה לשחק אותה חכמה גדולה, וגם בשביל הדבר הכי טריוואלי אני משרטטת לי גיזרה ומשתדלת תמיד להצמיד הכל עם סיכות וכמובן לא מפספסת גיהוץ בין שלב לשלב.

אז השבוע זה הצליח לי במידה מסויימת....

אומנם לא יצרתי גזרה, אבל הקפדתי על כל שלב, למרות שאפשר למצוא פיקשושים פה ושם...

אבל, בשבילי זו עדיין התחלה ואני מרגישה שיפור קל...

אחד השידרוגים שלי לאחרונה היה גילוי ש"הענתיקה" שלי לא ממש ענתיקה (מדובר על מכונת התפירה שלי) והיא יודעת גם להביא לי את החוט מלמטה. אני בטוחה כשחלקכם מעלים כרגע גבה ותוהים על מה אני מדברת...אבל כן, אני לא ידעתי את זה ובמשך שנה אני משחילה את החוט באופן עצמאי מלמטה דרך החריץ הצר. לא פלא שהייתי מתייאשת כל פעם שהיה נגמר החוט התחתון...

אז בזכות האימפולסיביות של יעל, שרכשה לה מכונה דנדשה וחדשה, אני זכיתי להסבר מתומצת על שימוש תקין במכונת תפירה.


בתכנון המקורי, הייתי אמורה לתפור השבוע עטיפה לדרכונים שלנו, אוטוטו נוסעים להודו....

בסופו של דבר, הדרכונים נדחקו לפינה והחלטתי להשקיע במתנה לאימי היקרה.


אימי חוגגת מחר יום הולדת, ולכבוד האירוע החלטתי לתפור לה סט נרתקים.

אמא שלי חולת תיקים ואוהבת להתאים צבעים.

כל יום צבע חדש והכל צריך להיות תואם מהנעל ועד האיפור.

אני בחרתי בשחור לבן וורוד, ואני בטוחה שזה לא יתאגר אותה יותר מדי, והיא בטוח כבר מצאה היום חולצה ורודה כדי להתאים לסט החדש.

את הבדים קיבלתי מיעל, ועל זה אני חייבת לאמר תודה רבה. השילוב יצא מקסים בעיני.


אז מה כולל הסט: תיק איפור, נרתיק למשקפיים שעבר הסבה לפלאפון בגלל שהשתמשתי בסוגר תיקתק וכמובן שהכל מלווה עם כרטיס תואם.





תיק איפור -

בין 2 שכבות הבדים מסתתרת לה שכבת לבד כדי לתת לנרתיק "גוף" ונפח.




בפנים הנרתיק תפרתי חתיכת בד עליה החתמתי חותמת "100% Guaranteed original"




מבט מהצד על הפרח שיצרתי.




נרתיק משקפיים/פלאפון -

הנרתיק במקור היה מיועד למשקפיים, אבל לאחר שחיברתי את התיקתק שמתי לב שזה מצריך כוח לא מועט לסגירה ולכן נראה לי שזה לא ממש מומלץ לנרתיקי משקפיים.


הוספתי ברצועה סוגר ממחזיק מפתחות שלי. ממש התלהבתי מהרעיון, ואני עכשיו תוהה איפה משיגים עוד כאלו?






ולסיום, כרטיס תואם בשילוב אותם בדים של הנרתיקים.

הלכתי עד הסוף עם התפירה...




13 תגובות:

  1. רגע, אני צריכה אוויר לנשימה
    יצא מ-ה-מ-ם (ברצינות) - אני שמחה שהבדים השתלבו לך יפה. הסט פשוט מקסים והכרטיס בשילוב הבדים - מדליק ואני שמחה שהאימפולסיביות שלי עשתה טוב לשתינו.
    תופסנים כאלו אני כבר שמה לך בצד.

    השבמחק
  2. וואו!!! יצא משגע! שילוב הצבעים, התפירה, הכרטיס, ביחד זו מתנה ממש מושלמת! לגבי המחזיק הזה, אני חושבת שקונים אותם בחנויות סדקית, אבל גם לי יש כבר אוסף של כאלה שהורדתי מכל מיני רצועות מצלמה ישנות וכו' :-)) מזל טוב לאמא שלך, הכל יצא מקסים!!

    השבמחק
  3. ואוו, נוית, יצא מקסים!!! הבדים מטריפים והתפירה ממש יפה וגימור מוקפד.

    את המחזיק, לפי דעתי תמצאי בחנויות סדקית או אולי בביג דיל אצלכם (אצלנו אני מוצאת אותם בדולר סטור).

    אה, ומזל טוב לאימא!

    השבמחק
  4. מדליק!
    אני אקבל את המכונה שלי עוד חודשיים בערך, אבל אני בהחלט אשמח ללמוד לתפור דברים יפים כל כך!!
    ממש מדליק!

    השבמחק
  5. נרתיק האיפור מקסים והכרטיס מושלם אהבתי אותו מאד!

    השבמחק
  6. מקסים, מקסים, מקסים!!

    השבמחק
  7. נוית החרוצה- קודם כל מזל טוב לאמא שלך,
    דבר שני שמתי לפי כמות הקישורים שלך בגוגל רידר בנושא תפירהֿשאת נמשכת לתחום.אין ספק שככל שתתנסי תרגישי יותר בטחון.
    הנרתיק לאיפור ולמשקפיים מקסימים, אהבתי גם את החותמת על התוית
    בפנים. לנרתיק משקפיים ונראה לי לכל נרתיק או תיק עדיף להשתמש בתיק תק מגנטי.

    השבמחק
  8. מוכשרת.......וחרוצה.....
    אמא

    השבמחק
  9. לנוית המוכשרת
    אהבתי בטרוף את הסט המושלם.
    שלוב הצבעים התפירה והגמור מושלמים
    כל המעבדה מעריכה אותךובוחרים בך כאשה ה מושלמת
    רועי אמר שאת מוכשרת בטרוף אמיתי.. אמיתי...
    אמא המפרגנת

    השבמחק
  10. היומלדת שלי ב28 לספטמבר ואם משעמם לך, אני מוכנה לקבל סט שכזה במתנה.
    מה נשמע? אני כ"כ אאוט שאין לי זמן לכלום.
    מקווה להשתמע בקרוב:)
    נילי

    השבמחק
  11. נילי, ברוכה הבאה, הרבה זמן לא שמעתי ממך.
    לי יש ב - 26 לספטמבר, איזה יופי, כמעט באותו יום...
    אני אשמח להכין לך אחד כזה. האם זה אומר שאת מגיעה לישראל?

    השבמחק
  12. גם בזה את חוטאת? יצא לך מקסים.
    ענת

    השבמחק
  13. סוף סוף אני יכולה להגיב - יאללק

    ועל ההתחלה ישבת להלחם עם רוכסן - מה אגיד ומה אומר מוכשרת עד הסוף.

    יאלה מחכה לראות עוד מיצירותייך.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית