תוויות

יום שני, 27 ביולי 2009

באמצע תהליך יצירה

אני בדרך כלל לא כותבת פוסטים ספונטניים באמצע עבודה, אך הפעם הייתי חייבת לשתף.

אתם מכירים את זה, כשיש לכם חדשות וחייבים להוציא אותם בקול ולספר לבן אדם הראשון שנמצא לצידכם...אז זה המצב ממש...


אני כרגע עובדת על מיני אלבום שהזמינה אצלי חברה של אחותי (נתי, אני מקווה שאת לא מציצה, ואם כן אז הרי לך sneak peek קטן).

מיני האלבום מיועד לאמא שלה לכבוד יום הולדתה.

היא שלחה לי תמונות של כל בני השפחה וביקשה להכין מיני אלבום צבעוני ושמח.


אחרי שכל התמונות תוכננו במחשב ופותחו, סוף סוף יכולתי להתחיל ולחבר בין כל החלקים.

איך שקיבלתי את החותמות החדשות של hero Arts , רכישה חדשה מביתה של מיקי מקובר, ידעתי שבאלבום הולכות לככב כמעט כולן...





ממליצה לכן לעקוב אחרי החותמות החדשות שמועלות כל שבוע לאתר. אני כמובן לא התאפקתי ורובן כבר יושבות אצלי על המדף.


מיד פרסתי על השולחן רכישה נוספת והם ה - Disterss inks של ranger והתחלתי לעבוד.

התוצאות שמתקבלות ממש מרהיבות ומפתיעות ביופיין.

גיליתי במהלך עבודה שישנם כריות דיו של versa color שנותנות אפקט יפה כמעט באותה מידה כמו ה - Distrees.


אז כמו שהבנתם, אין לי הרבה מה להציג כרגע, אז הנה הצצה קטנה, ומקווה בימים הקרובים לסיים את המיני אלבום ואז אוכל להראות אותו במלואו (לא לפני שנתי תקבל אותו לידיה....)






5 תגובות:

  1. איזה טיזרית...האלבום נראה מבטיח ומתוק...לא שציפיתי לפחות מזה ממך
    והחותמות כ"כ יפות שבא לקנות....לפחות את אלה שאין לי עדיין...(-:

    השבמחק
  2. את יודעת שאת מכורה נכון? :-)
    לא שיש בעיה עם זה, כל עוד את מודעת :-)
    חותמות הרקע יפיפיות.

    השבמחק
  3. החותמות יפהפיות, ונורא מסקרן לראות מה יצא, ההצצה ממש מבטיחה, אני נורא אוהבת איך שהכל אצלך נורא נקי. זה מקסים!

    השבמחק
  4. זה לא פייר!!!
    רוצים עוד........

    השבמחק
  5. נןתןש
    למרות שאת לא מתקשרת את מפתיעה אותי מחדש.
    מוכשרת...מוכשרת שלי.
    תמשיכיליצור בדרכך
    אוהבת אמא

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית