תוויות

יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

מיני אלבום צבעוני באופן מיוחד

כפי שכבר רמזתי לפני מספר פוסטים, הכנתי לחברה של אחותי מיני אלבום מיוחד עבור יום ההולדת של אמה.
מיני האלבום כבר בדרכו ליעד, כך שהרשתי לעצמי לשתף ביצירה.
אז מה יצא?
מיני אלבום בגודל 15X10 ס"מ וקופסא מהודרת.
לאחר שקיבלתי אוסף מרהיב של חותמות רקע של HeroArts (הכל נמצא בחנות של מיקי), הייתי חייבת לבדוק את הוורסטיליות שלהן. אני יכולה לאמר, שכמעט (פרט לכריכה ולקופסא) השתמשתי בהן באופן בלעדי.
זה היה די מעניין לראות איך אפשר לנצל חותמת וליצור מאותה אחת דברים כל כך שונים ומגוונים.
כדי להוסיף נופך להחתמה, שילבתי גם שימוש עם דיו דיסטרס. אין ספק שהשילוב של השניים, הופך החתמה פשוטה למשהו אחר לחלוטין.


מבט על הקופסא, והפרח הקטן שיצרתי מנייר.
הפס המנוקד, הינו דף כתום עליו החתמתי עם ורסה מארק חותמת של נקודות, ולבסוף החתמתי את המילים "יום הולדת שמח" באנגלית, כמובן.
את הרעיון לכריכה קיבלתי מהדרכה של jamaica בבלוג של Ali Edwards.
אין ספק שזה הופך כריכת טבעות פשוטה למשהו קצת אחר ומיוחד.


וכמובן ששהשתמשתי במכונת התפירה.
למען האמת, הקופסא שיצרתי נוצרה מדף גדול יותר מ - 30X30 ס"מ. וכדי לקבל את התוצאה של דף גדול יותר, פשוט תפרתי עוד תוספת של נייר לנייר הראשי.
לא ניתן לראות מהתמונה את נקודת החיבור, כי היא נמצאת מאחור. אבל זה השתלב יפה כחלק מהעיצוב.


בין לבין, שילבתי מספר דפים "שקופים" - נייר פרגמנט, שקף עבה ומפל חלבי.
על כולם החתמתי עם stazOn, פרט לדף הזה בו השתמשתי בדיו ועליו אבקת הבלטה לקיבוע ההחתמה וקבלת מימד מעניין של הבלטה.


ולמי שתוהה אם קאטלבאג הצטרך לשורותיי, אני יכולה להרגיע שממש לא...
כל חיתוכי ה - Label למיניהם נחתכו במעוד מועד אצל חברתי היקרה, יעל.












מצד שמאל הכנתי שקף מדוגם "תוצרת בית".
להכנת העיגולים המדוגמים השתמשתי ב - 3 חותמות שונות - אחת של עיגול מלא ,השנייה של קו מתאר של עיגול והשלישית היא של שלושה עיגולים קטנים.














בכפולה זו קצת חרגתי והשתמשתי בנייר מדוגם ליצירת ה - Border והפרפר.












ולכל מי שמעניין אותו ורוצה לגלות מה ניתן לעשות מחותמות, מוזמן לאירוע שכולו כיף אותו מארגנת מיקי מקובר ב - 30 לאוקוטובר. כל הפרטים אצלה בבלוג.

25 תגובות:

  1. כל האלבום מדהים וכל כפולה צבעונית יותר מהשניה (אמרתי לך כבר שצבעוני הולם אותך!!!)
    ובלייב הוא אפילו יותר מרשים וכיפי למישוש...

    השבמחק
  2. WOW אלבום משגע!!! העבודה שלך עם החותמות מרהיבה, עשית דברים כל כך יפים! השילובים מוצלחים ביותר ובכלל אלבום יפייפה. מה שאני אוהבת אצלך זה שגם התמונות מוקפדות ומונחות בצורה נפלאה ולא סתם זרוקות על הדף, וזה באמת עושה הרבה ההבדל!

    השבמחק
  3. האלבום ממש צבעוני ומ-ה-מ-ם!!! כל דף יותר יפה מקודמו :):):)
    (מיטל mei8)

    השבמחק
  4. תודה רבה (יעל, הדר ומיטל).
    הדר, ההקפדה של התמונות, היא תוצר לוואי של תכנון הדף (ברמת התכנות) בפוטושופ, זה הכי קרוב לעיצוב דיגיטלי שאני עושה כרגע.
    מצד אחד זה עוזר, כי אין את המגבלה של גודל התמונה, מצד שני, זה מצריך עבודת הכנה במחשב, שלעיתים מעקב, ואף מונע ספונטניות.

    השבמחק
  5. וואו. את באמת פשוט מוכשרת באופן נדיר ומיוחד.. איזה כיף לך! תמשיכי לשתף ביצירות המדהימות שיוצאות מתחת לידיים שלך, אולי בסוף אני אלמד משהו..

    השבמחק
  6. אנונימי יקר/ה, אלפי תודות.
    אם רק הייתי יודעת מי את/ה הייתי שמחה לשתף בידע שלי.

    השבמחק
  7. מושלם!! עבודה מדהימה עם חותמות ושאלה, אני מניחה שאת מדפיסה את התמונות לבד, באיזו מדפסת את משתמשת ועל איזה נייר?

    השבמחק
  8. ענת, תודה רבה,
    לגבי התמונות, אלו ספציפית דווקא פותחו בחנות צילום.
    אבל אני כן משתמשת במדפסת הביתית שלי להדפסת תמונות מדי פעם.
    יש לי מדפסת של canon, אחת ישנה וזולה בטירוף (רק 10 ש"ח לדיו) מבחינת תחזוקה והיא מוציאה הדפסות מעולות canon ip1500, והשנייה חדשה די יקרה וגם התחזוקה שלה canon ip4600.
    הניירות שאני משתמשת הם photo glossy.

    השבמחק
  9. מדהים! כמה עבודה, ואיזו הקפדה ואיזה דיוק. ממש מדהים. אני מאוד לא אוהבת חותמות, ואצלך זה ממש עושה חשק. אני לא אהיה בארץ ב-30 באוקטובר, אבל מתכננת לעשות לעצמי סדנת היכרות עם החותמות שכבר יש לי. :-))

    השבמחק
  10. מקסים מקסים מקסים!
    כמו תמיד...האלבום משגע!
    כל כך אוהבת את השימוש בחותמות...
    אני שמה לב שגם אצלי יש מעבר מדפים מדוגמים לעבודה עם חותמות ליצירת דפים ייחודיים...
    שאלה לגבי השקף עם העיגולים, האם השתמשת בסטאזון לבן?

    השבמחק
  11. חגית, אלפי תודות, וחבל שעדיין לא התידדת עם חותמת או שתיים, אני בטוחה שיצא לך ממש מוצלח עם הסדנאו שלך.
    עדיה, תודה גם לך, ואכן השתמשתי בדיו לבן סטאזאון (ודרך אגב, הולך להגיע משלוח גדול של צבעים ממש מדליקים של סטאזאון אצל מיקי)

    השבמחק
  12. יזה יופי של צבעוניות
    אהבתי מאד

    אני אשמח לדעת מאיפה קנית את הטבעות לחיובר האלבום
    אני בזמן האחרון לא מוצאת כאלו בגודל סביר אלא רק ענקיות

    השבמחק
  13. ענת תודה רבה,
    הטבעות נקנו מעבר (בערך לפני שנה וחצי) באופיס דיפו. לצערי אני לא יודעת מה המצב היום.

    השבמחק
  14. וואו נוית, איזה מיני אלבום מדהים !!
    צבעוני מגוון כל דף שונה ומגרה לראות מה הכנת בדף הבא !
    האמא של החברה של אחותך ,בטוח "תתעלף" יופי כזה עם כל בני המשפחה שלה היא בטוח עוד לא ראתה !!
    אהבתי את הפתרון שלך בתפירה לקבלת דף גדול !

    השבמחק
  15. נוית, האלבום מדהים!!!
    אהבתי את השילובי צבעים עם החותמות!

    השבמחק
  16. אין מילים פשוט משגע!!! כל עמוד יותר יפה מהקודם, אני יכולה להסתכל על הפוסט הזה שעות...

    השבמחק
  17. יפה מאוד. כל הכבוד על ההשקעה :-)

    השבמחק
  18. מ ש ג ע ! ! !
    אין מילים, רק לנסות ולעקוב אחר שגעונותיך וללמוד מהם. אוהבת את שילוב הצבעים ויצירת דפים מחומות. בהחלט הופף את העבודה ליחודית.

    אשמח לדעת איזה דך משמש לך בסיס להחתמות. ברסטול רגיל? דך נייר מים? או???

    עכשיו כל שנותר יהיה להמשיך ולאגור עוד צבעין וחותמות.

    השבמחק
  19. אלפי תודות לפרגון הרב.
    ליאת, הבסיס לאלבום הוא נייר לצבעי מים 180 גרם עם טקסטורה.
    משהומאוד איכותי שיעל קנתה לי בחנות יצירה בנתניה.
    החברה של הנייר clairefontaine

    השבמחק
  20. ראיתי במציאות וזכיתי למשש. ומה שאני יכולה לספר זה שבמציאות זה כמו הרפתקאה שלא רוצים שתגמר כאשר מדפדפים.

    רק בשמחות

    השבמחק
  21. מקסים ברמות קשות....

    השבמחק
  22. יופי של אלבום, הדפים כל כך יפים ועשירים, אהבתי מאוד את תשומת הלב לפרטים הקטנים.

    השבמחק
  23. נוית, באמת באמת שאין לי מילים לתאר את היופי, הצבעוניות, האלגנטיות, הדייקנות וההשקעה המטורפת באלבום. אני כלכך גאה במתנה הזאת. אמי התרגשה עד מאוד, כולם התלהבו ורק אני הצטערתי שהאלבום כבר לא אצלי ויותר לא אוכל לדפדף בו כשרק ארצה. תודה. היה לי לעונג.

    השבמחק
  24. נוית, רק עכשיו ראיתי שלא הגבתי לאלבום המדהים הזה.
    מאוד מאוד מרשים כאן השימוש בחותמות. יש לך ככ הרבה! והדפים פשוט יפיפיים, וצבעוניים כל כך!
    האמת - שאני במקומה הייתי מאוד מאוד שמחה לקבל אלבום כזה, והאמת - גם להכין אחד כזה!!!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית