תוויות

יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

מי אמר שחגיגות אוגוסט נגמרו?...

אוטוטו ימי הקיץ החמים חולפים, אך רגע לפני שבריזה קלילה תכנס למחוזותינו (מותר לפנטז, לא?....) יש עוד מספר חגיגות שיש לציין.

בשבת האחרונה אבא של איציק (בעלי) חגג יוםהולדת.

לכבוד יום ההולדת, הכנתי כרטיס כמיטב המסורת (עכשיו אני מספיק זמן בתחום, אז אני יכולה לראות דברים שהכנתי לפני שנה לאותם אנשים).


הכרטיס היה הברקה של הרגע האחרון, אחרי חוסר שינה עצום (אבל היה שווה כל רגע....אין כמו לבלות ערב בנות ולפטפט כל הלילה...)


בתכנון הראשוני היו לי תוכניות אחרות לכרטיס.

רציתי להכין כרטיס שקידמתו תהיה מחולקת ל - 2/3 ו - 1/3 כאשר בחלק העליון יהיה משטח מובלט עם ספרות (מהקאטלבאג) והחלק התחתון (הקטן יותר) יהיה עם מלא טקטס של יום הולדת.

לפי הנוסח, אתם יכולים לנחש שזה לא ממש יצא...

בסוף התקבלה גרסא קצת שונה.

את הטקסט עיצבתי בפוטושופ (אין צורך בתוכנה כל כך מתוחכמת כדי להכין בלוק טקטסט, כל אחד עם word יכול להיכן לו ולהדפיס על נייר איכותי).

כדי להוסיף לנייר מימד נוסף, השתמשתי בדיו דיסטרס (הקנייה הכי שווה הקיץ).




ההבלטה של המספרים נהפכה לעיגול, שכמובן קיבל התייחסות אישית ע"י שימוש במכונת תפירה.

אין ספק שכמה תפרים משנים את כל העיצוב, והופכים כרטיס פשוט למשהו אחר...




את המעטפה עיצבתי גם.

פשוט הסתכלתי על מעטפה שהייתה על השולחן וניסיתי ל"חקות" את המראה.

כדי להוסיף למעטפה עניין, הדספתי עוד בלוק טקסט אותו מיקמתי בפנים המעטפה.

ובסגירה הדבקתי נייר התואם לאחד העיגולים שעל הכרטיס.




וכדי לזרום עם מוטיב העיגולים, סופתי עוד 2 פיסות נייר בגדלים שונים וכמובן כפתורים.

ולסיום, לקבלת סגירה מעניינת פינצצתי את הפינה השמאלית - תחתונה של הכרטיס וזה היה מקום מושלם להוספת סרט.




ולסיום, מזל שיש אירועים משמחים לאורך השנה, אחרת, אני לא כל כך בטוחה שהייתה לי מוטיבציה כזו להכין כרטיסים חדשים.


שיהיה לכולם יום נפלא וחופשה קרירה וכיפית.

9 תגובות:

  1. ואכן - הברקה (מה היה קורה אם לא היינו מקשקשות?!)
    יצא מקסים, עם השכבות והטיפול האישי שלך לכל אלמנט
    מאד אהבתי את החלון עם הסרט והתפרים (כמו שענת אמרה - עקום זה הישר החדש...חח)

    השבמחק
  2. מקסים. הסרט הוא רעיון מעולה, וגם כל ההשקעה שלך בכרטיס אחד ממש מרשימה :-)

    השבמחק
  3. יפה מאוד. איפה הדיסטרסינג ? החלק הכתום ?

    השבמחק
  4. הדיסטרס זה על הנייר עם הטקסט בצבע ירקרק.
    הבסיס הכתום זה נייר מוכן.

    ותודה לכולן

    השבמחק
  5. אהבתי מאד איך שהוספת את הטאצ' למעטפה גם זה רעיון ממש מגניב ומוסיף הרבה!!
    חוסך בקניה של מעטפות תואמות

    נשיקות
    אפרת

    השבמחק
  6. תודה רבה אפרת,
    אבל העניין עם מהעטפה, לא ממש חותך עבודה...
    המעטפה הוכנה ידנית מאפס.

    השבמחק
  7. אז השאלה היא אולי אפשר היה להכין ממעטפה רגילה ולהוסיף..
    הכי חשוב שזו הייתה מחמאה בעצם כי זה נראה מעטפה קנויה ואם את עשית סימן שזה עוד יותר מושלם...
    לא שמתי לב האם הוספת אולי הוראות להכנה של המעטפה או שיש לך הוראות ???
    נשיקות
    אפרת

    השבמחק
  8. תודה רבה אפרת, וברור שהבנתי זאת כמחמאה.
    פשוט זה הצחיק אותי, כי בעלי טען שאני משקיעה במעטפה כמו שזה כרטיס.
    לא, אני לא הוספתי סקיצה, אבל ציינת שהתבוננתי על מעטפה שישבה אצלי על השולחן וניסיתי להבין כיצד היא בנויה.
    בדרך כלל אני מכינה מעטפות מסקיצה הרבה יותר פשוטה, אבל הפעם ממש קרצה לי סוג הסגירה הזה.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית