תוויות

יום שבת, 19 בדצמבר 2009

מי רוצה תיק במתנה?

לאלו מבינכם שעקבו אחרי הפוסט בו פירסמתי תיק שהכנתי לי, ומעוניין לתפור אחד כזה, בוודאי תשמחו לשמוע שסיימתי להכין תיק נוסף, ועל הדרך צילמתי את כל השלבים כדי לעלות סדנא ווירטואלית.
הסדנא תעלה לאוויר היום בערב או לכל המאוחר מחר בבוקר.

לבינתיים, אני רוצה להציג לכם הצצה מהתיק שנוצר ולאפשר לכם הקוראים לזכות בו.
כל שעליכם לעשות, זה להגיב לפוסט ומחר בערב אני אשתמש ב - Random.org כדי להגריל מספר שיייצג את המיקום שלכם באוסף התגובות. הזוכה המאושר יקבל את התיק.



60 תגובות:

  1. אשמח לזכות בתיק.
    http://www.prasim.blogspot.com
    פרסים ברשת

    השבמחק
  2. התיק נראה מקסים
    מי יודע אולי בסוף אתחיל לתפור בגללכן =)

    השבמחק
  3. תודה על ההזדמנות לזכות :)

    השבמחק
  4. לפני שבועיים שאלתי את מיה ונילי, אם הן מכירות מישהי שתהיה מוכנה לתפור לי תיק תמורת עבודה כלשהי שלי ומאז לא עשיתי מאום. אז אולי גורלי הוא לזכות באחד כזה? ועוד מאשפית עיצוב.......
    נראה מקסים.
    ענת

    השבמחק
  5. בתקווה שהפעם אני אצליח להשאיר תגובה...
    התיק- מדהים (כמו כל הדברים שאת עושה). יש מישהי שלא תרצה תיק כזה?!
    ובהמשך לפוסטים הקודמים שלא הצלחתי להגיב: העבודות של מ -ד -ה- י- מ- ו -ת !
    אולי יהיה לנו גם קורס וירטואלי באילוסטריטור?

    השבמחק
  6. תיק מקסים!
    ואולי הגיע הזמן להתוודות שאני צופה בבלוגים שלך כבר המון זמן. תודה לך!

    השבמחק
  7. תיק מקסים!
    ואולי הגיע הזמן להתוודות שאני צופה בבלוגים שלך כבר המון זמן. תודה לך!

    השבמחק
  8. אכן בלבוסטה...
    מחכה להדרכה
    קינשסה

    השבמחק
  9. אני יודעת שאני די חוזרת על עצמי אבל באמת שאת פשוט מוכשרת בכל, כל מה שאת נוגעת בו הופך לזהב. אמנם נתת רק הצצה בתיק הזה אבל אני בטוחה שהוא מושלם!
    אני אשמח להדרכה אמנם הסבלנות שלי בתפירת תיקים שואפת לאפס בינתיים אני רק אוספת גזרות אבל בסוף אני גם אעשה משהו :-)

    השבמחק
  10. אשמח לתיק מיוחד כזה
    :)

    השבמחק
  11. התיק הזה מקסים! ותור 'חולת תיקים', ברור שאשמח לזכות בו :-)

    כל הכבוד על ההגרלה ותודה על ההזדמנות...

    השבמחק
  12. בטח שאני זוכרת את התיק הקודם שהכנת. וגם התיק הזה נראה מעלףףףף

    אני אשמח לזכות בו!!!

    http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=myscraps

    תמר

    השבמחק
  13. התיק נורא יפה ואשמח לזכות בו

    השבמחק
  14. מנצלת את ההזדמנות גם להחמיא על כול הדברים שהכנת לבת של החברים שלך.פשוט מ ד ה י ם!!!
    וכמובן שהתיק יפהייפה ואשמח מאוד לזכות בו.

    השבמחק
  15. תודה על הרצון הטוב והכשרון הרב, אשמח להשתתף בהגרלה. שבוע טוב!

    השבמחק
  16. איזה כייף שהחלטת להגריל תיק!

    מהמם כמו כל יצירותייך..שבוע נפלא

    השבמחק
  17. יה מדהימה אחת
    אמנם אני לא תופרת אבל נהנית לקרוא הדרכות פשוט בגלל חיבתי להנדסת המרחב.
    התיק נראה מקסים

    השבמחק
  18. את מאמינה שחשבתי שהתיק הוא ממגזין??!!!!!
    אין עליך:)

    השבמחק
  19. איזה כיף גם אם לא נזכה בתיק לפחות תעלי הדרכה ואז אוכל להכין לי אחד משלי הוא יפיפה לגמרי
    שירה

    השבמחק
  20. לא רוצה להשמע גרידי...אבל...
    אני רוצה לזכות!!

    אשמח גם להדרכה, מי יודע אולי פעם עוד אתפור (אחרי שנה של מחשבות התחלתי לסרוג, לא בטוח שייצא מזה משהו...מלבד חתיכה ארוכה ארוכה של צמר סרוג...)

    את משהו, את!

    השבמחק
  21. קודם כל- מחמאות!
    אני מאוד נהנית לקרוא בבלוג שלך ולראות את כל היצירות והתמונות שאת מעלה...
    התיק נראה מ ד ה י ם!
    בהצלחה לכולן!
    מתנה שווה בהחלט :)

    פזית

    אגב- העדכונים עדיין מגיעים כמייל ריק ללא לינק או כתב :(

    השבמחק
  22. אני רוצה!
    ותודה על ההזדמנות :-)
    קשת

    השבמחק
  23. יצא משגע, ולא הייתי מצפה ממך לפחות!
    השיתוף שלך עולה בכל פעם מדרגה-אז תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת!!!!!
    ותמיד יש לי מקום לעוד איזה תיק (צה גם שאין לי עוד אורגינל שלך D-:
    נשיקות ושבת מקסימה

    השבמחק
  24. התיק משגע!!!!!!!
    תודה רבה על הנדיבות :):):)

    השבמחק
  25. את כ"כ מדהימה- יש לי בזמן האחרון מחשבות זימה על תפירה - אבל עד שהן יתממשו- לקבל תיק ועוד ממך המדהימה- ישמח אותי אוד מאוד!

    השבמחק
  26. אני מצפה בסבלנות להדרכה....ובינתיים הלוואי ואזכה בתיק המשגע הזה!!!! מקסים!!! תודה על מתן ההזדמנות. זהר

    השבמחק
  27. כשהתחלתי לקרוא את הפוסט אמרתי:"יוו איזה יופי נווית מחלקת תיק" יופי של תיק הכנת שכיף לזכות בו.
    תודה נווית שאת נותנת לנו הזדמנות לזכות בתיק.

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  28. אהבתי את התיק
    אוהבת את הבלוג וקוראת בשקיקה כל פוסט
    יישר כוח

    השבמחק
  29. אפשר לקבל את ידי הזהב שלך ביחד עם התיק ? ? ? ? ?

    אני אשמח לאחד ואפרן לאחרת שתזכה בו (ואקנא בה). אשמח להדרכה ! (ומתישהו ארכוש מכונת תפירה ואתחיל לתפור גם...)

    השבמחק
  30. תיק מעולה, מחכה להדרכה.....

    השבמחק
  31. איזה כיף - מחכה להדרכה!!!
    ולזכות בתיק מבית נוית אללוף - אני רוצה אני רוצה!!!!!!!!!!!
    :)

    השבמחק
  32. מחכה בקוצר רוח להדרכה........
    חוץ מזה שאפשר לומר עלייך בכל פעם את אותו הדבר!!
    התיק משגע ושילוב הבדים אצלך תמיד מעלף.
    אוהבת כל מה שידך נוגעת בו.
    ורד קרני

    השבמחק
  33. כבר בתיק הקודם התלהבתי מאוד - מהגזרה, בחירת הבדים והביצוע המושלם :-)

    מאוד אוהבת את הבלוג שלך ועוקבת באדיקות (פה ובגוגל רידר שלך)

    אשמח לזכות בתיק הנהדר.

    תודה

    נטע

    השבמחק
  34. נוית אני בהחלט מחכה להדרכה המצולמת שלך
    זה תמיד חויה.
    התיק נראה משגע!
    אורלי

    השבמחק
  35. יייוווו...אף פעם לא זכיתי, אפילו לא בבינגו, אז אני לא חושבת שהפעם זה ישתנה, אבל התיק מהמם, לפחות אני אחכה להדרכה ואנסה לתפור בעצמי :)אז כבר זכיתי!

    השבמחק
  36. מתנה ממוכשרת כמוך זה כבוד גדול...! ואם לא ילך - נחכה להדרכה!
    :-)

    השבמחק
  37. אין עלייך, התיק מתוק להפליא.בכל מקרה מי שתזכה תרויח והשאר ירוחו הדרכה.

    השבמחק
  38. איזה כיף להתחיל ככה את השבוע
    הסיכוי לזכיה כבר משמח
    ועוד מיוצרת מוכשרת כמוך....
    תודה תודה
    פזיה

    השבמחק
  39. וואו! איזה תיק שווה! אשמח לזכות בו... ובכל מקרה-המון תודה על הטרחה על ההדרכה...
    עדי

    השבמחק
  40. ראבק נתקע לי המחשב ( אייקון של וריד ).

    אמרתי שרנדום ואנוכי חברים ולכן התיק שליייייי חחחחחחחחחח

    שבוע נפלא
    וזו אני יפצ'וק ( אחרת שוב יתקע המחשב )

    השבמחק
  41. טוב התיק מהמם זה ברור!!!
    עכשיו רק צריכה להחזיק אצבעות שאני אזכה בו :-) תודה על ההזדמנות.

    השבמחק
  42. היי נווית
    אני תמיד חושבת כמה שעות יש לך ביממה? או שיש לך פטנט ךעצור את הזמן ואת לא מגלה לנו.
    תמיד מספיקה הכל ולומדת דברים חדשים. אני ממש רוצה ללמוד לתפור (למרות שדודה שלי אשפית תפירה ולא למדתי ממנה כלום)

    אשמח לזכות בתיק המקסים שלך

    השבמחק
  43. נוית, התיק נראה יפהפה, ואני כמובן מאוד מאוד רוצה :-)
    חושבת שכל דבר שיוצא תחת ידייך יוצא מושלם!
    ואם לא התיק, אז כמובן אשמח להדרכה (בתור תופרת מתחילה לגמרי!!!)
    תודה!
    גלי.

    השבמחק
  44. אי אפשר להשאר אדישה להצעה כ"כ מפתה!!אז גם אני רוצה :-)
    אולי הפעם יגיע תורי לזכות?? אולי...

    תודה ושבוע טוב!

    דליה ב

    השבמחק
  45. התיק יצא מקסים! תודה על המתנה הנדיבה!

    איילת

    השבמחק
  46. בתור חולת תיקים אני רוצה!!!

    הוא נראה מדהים!!!

    השבמחק
  47. התיק נראה מקסים - והרעיון להרגיל אותו מקסים לא פחות!
    אני מחזיקה (לעצמי) אצבעות... תודה!

    השבמחק
  48. איזה תיק מהמם!
    הלוואי עלי :-)

    השבמחק
  49. לא התכוונתי להרשם, אבל אחרי שראיתי את ההדרכה, החלטתי שגם אני נורא אשמח לסיכוי לקבל תיק כזה. תודה!

    השבמחק
  50. אני, אני, אני!!!
    הוא מקסים ואני כבר לא יכולה לחכות להדרכה!

    השבמחק
  51. התיק מההמם!
    אם אני לא זוכה לפחות יש הדרכה שנראית ממש ברורה!

    השבמחק
  52. נוית, אני סמויה כאן כמעט חודשיים, האמת, אני עפר לרגלייך, כל הכבוד על המרץ העשיה, הרעיונות והבצוע, נראה לי שאצלך המעבר להכוח אל הפועל הוא במהירות הקול, או אולי המחשבה. כל הכבוד, גם על תוצאות שמשאירות אותי לא פעם עם לסת שמוטה.

    השבמחק
  53. התיק מקסים, תודה רבה על האפשרות לזכות בו. אני מגיבה בו אחרי שראיתי את ההדרכה וכיף לי לומר שההדרכה ברורה מאוד, בחירת הבדים מהממת!

    השבמחק
  54. אני רוצה! התיק מהמם! תודה :-)

    השבמחק
  55. איזה יופי של תיק!!!
    וכל הכבוד על הסדנא והשיתוף
    וכמובן תודה על ההגרלה

    אורנה א.

    השבמחק
  56. ההרשמה עוד פתוחה??
    התיק מקסים, אשמח לזכות בו... :-)

    השבמחק
  57. הבלוג שלך מקסים
    מנסה את מזלי בהגרלת תיק עבודת יד יפייפה

    השבמחק
  58. הבלוג שלך מקסים
    מנסה את מזלי בהגרלת תיק עבודת יד יפייפה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית