תוויות

יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

רגע לפני הסוף... מתחיל להיות מעניין

כן, אני עדיין פה, "עלגלה", "בשלה" או כל תואר שרק תרצו לתת לאישה בחודש תשיעי.

אבל אם תשאלו אותי, אני לא מחכה שהוא יצא. למרות החום והכבדות אני רוצה שהוא ישאר שם בפנים, בועט ולפעמים אף מתעלל....עד הרגע האחרון.

אני יודעת שלא הפגנתי נוכחות כזאת מרשימה במהלך החודשים האחרונים ואני מצטערת על כך. באמת שרציתי, פשוט לא יצא...

עם זאת, אני בטוחה שהמצב הולך להשתפר כי יש לי הרבה מה להראות ומה לספר .



אני אתחיל עם אירוע אליו הוזמנתי כבלוגרית.


אני חייבת לציין שזה די הפתיע אותי כל העניין הזה. אחרי שנתיים בהם תיחזקתי 2 בלוגים, זכיתי או לפחות נחשפתי לעובדה שיש הכרה לבלוג שלי מעבר למספר בנות שג'וק התפירה וה - Scrapbooking דבק בהם.



אז כפי שהתחלתי לספר, הוזמנתי לאירוע של אל גאוצ'ו בו הציגו לנו סדרת מוצרים חדשים שעומדים להיות מושקים בזמן הקרוב בסופרים.


לדעתי, זהו רעיון שיווקי נהדר לשתף פעולה עם בלוגרים, וממש מצא חן בעיני העניין.


עד כדי כך, שהגעתי בשביל לזה עד לתל אביב, וגררתי איתי את איציק לחגיגה. האמת זה לא היה כל כך קשה, אחרי שהוא שמע שזה כולל ארוחה ואפילו מתנה :).

אז מה היה שם? ומהיא אותה סידרה?

קצת נתונים טכניים.....

רשת מסעדות אל גאוצ'ו מביאה לשוק הבשר בישראל סדרת מוצרי בשר פרימיום תחת השם "אל גאוצ'ו" אשר תשווק במקפיאי רשתות השיווק ובסופרמרקטים בכל רחבי הארץ.

הסדרה כוללת 5 מוצרים ייחודיים מ - 100% בשר המגיע הישר מארגנטינה - קציצות, המבורגר, קבבונים, צ'וריסוס ואנטריקוט.


בניגוד לשאר בשרי ה"על האש" הקפואים, מוצרים אלו אינם מעובדים! והם 100% בשר.

מוצר זה הינו מוצר המשווק בשיתוף עם חברת "נטו".

ואחרי שברור על מה מדובר, אני יכולה לחלוק עמכם חוויות מהטעימות השונות ומהאירוע בכלל.


הארוע אומנם התקיים בת"א, אבל איך שנכנסנו למקום היה אפשר לרגע לחשוב שאכן הגענו לחווה אמיתית.

היה חציר בכל מקום ואפילו סוס.

הפריז'ות (המנגלים הדרום האמריקאיים) מוקמו ועליהם נתחי בשר ענקיים לאסדו. ממש תאווה לעיניים...

מלצרים הסתובבו עם טעימות מהמנגל.

אני ואיציק מאוד אהבנו את הקבבים והצו'ריסוס וכמובן את האמפנדות. אך התאכזבתי לגלות שהאמפנדות הם לא חלק מהמוצרים המשווקים.





אחרי מינגלינג קצר, זימינו אותנו להצגת המוצרים בידי מנכ"ל אלגאוצ'ו.

הוא הציג את הרעיון השיווקי ואת המוצרים. הסביר את היתרונות של הבשר על בשר טרי מגבעות הגולן, ואף חשף בפנינו מוצרים נוספים שעומדים להיות משווקים בזמן הקרוב...לכל אוהבי הצ'ימצ'ורי, יש למה לחכות.

נפתח פאנל חופשי לשאלות ומיד אחרי זה הוזמנו לבחור בשרים היישר מהמנגל.



ניסיתי לטעום מהכל, והכל היה טעים, אבל לא הייתי קוראת לעצמי קרניבורית בנשמה, כך שאת הדיעה שלי הייתי לוקחת בערבון מוגבל.

מה שכן, אני קצת בספק לגבי כל עניין המוצרים הקפואים.

אני בטוחה שבהשוואה לשאר המוצרים המעובדים במקפיא, לא יכול להיות טוב יותר.

אבל למי שמכין הכל מהבסיס בבית, קצת קשה לקנות קציצה מוכנה במקפיא.

ומי שמכיר אותי, יודע שאני מכינה הכל החל מציר עוף ועד המנה המורכבת ביותר.

יש משהו מספק מחיבור כל המרכיבים ביחד החל מהבסיס ומשחק עם הטעמים.


אבל למי שכן רואה את עצמו כקניין של בשר "על האש" קפוא, אני ממליצה בחום על הקבבים והצ'וריסוס, הם באמת היו טעימים ומפתיעים בטעמם.


ואם כבר על ארגניטינה עסקינן, ראיתי לנכון לשתף בקצת תמונות מגרות הישר מארגנטינה.

אם יש משהו שהארגנטינאים טובים בו זה בשר ואירוח מכל הלב.

לפני 3 שנים חזרנו מטיול ארוך, בן השאר ארגנטינה.

נחשפנו שם לכל המטעמים שיש לארגנטינה להציע. החל משוקולדים, גלידות ועד לגולת הכותרת - בשר. והמון בשר.....

וטרי הישר מהמדף במקרר שבסופר.

באמת חבל שאני לא אכלנית כזו גדולה של בשר, אבל איציק התענג על כל חתיכה שהשארתי בצלחת.



כשאצלנו בארץ יוצאים לטיול מאורגן, הכי הרבה נותנים איזו חמגשית או סנדוויץ...לעומת זאת בארגנטינה, בקלות פותחים מנגל מאולתר ומכינים לכולםםםםםם סטקים עסיסים.


From Jeeps day Trip



From Jeeps day Trip


ומי לא מכיר את מסעדת דון אלברטו בברילוצ'ה ?!




והדבר האהוב עלי - אמפנדות....

ביום האחרון שלנו בארגנטינה זכיתי להשתתף בערב בו הכנו אמפנדות לרוב עם מילויים שונים ומעניינים. חלקם מטוגנות וחלקם אפויות. פשוט טענוג לחיך.






ולמי שמעוניין לראות או לקרוא על חוויות נוספות מארגנטינה מוזמן להיכנס לבלוג הטיול שלנו.
ארגנטינה


עד כאן אוכל, ודיבורים...מקווה שלא עשיתי אתכם רעבים מדי...

מקווה בימים הקרובים לשתף בכמה יצירות שהכנתי לאחרונה.

אפילו את עצמי הפתעתי ביכולת לשבת רצוף על התחת עם הבטן תקועה לקצה של השולחן :) וליצור ....


סופשבוע נעים וקריר (בתקווה) לכולם.

13 תגובות:

  1. אויש איזה תיאבון עשית לי עכשיו... אמפנדות הן לחלוטין אחד המאכלים האהובים עלי גם, אמא של גיסי ארגנטינאית אז בכל אירוע משפחתי היא תמיד מביאה כאלה ואני מדלגת על כל השאר, קצת סלט ירקות ליד ואין יותר מאושרת ממני.
    אני לא רואה את עצמי קונה קציצות קפואות, אנחנו יותר מדי רגילים לאלה הביתיות אבל צ'וריסוס אני לא מכינה לבד אז תודה על ההמלצה! אני אגב יכולה להבין מדוע הזמינו אותך, את מצלמת נפלא והכל נראה מעורר תיאבון!
    אגב, כשהייתי בהריון עם התאומים ישבתי עם חברה בבית קפה ואמרתי לה שמצידי הם יכולים להישאר שם לעולמים, נכנסתי פתאום לחרדות מהלידה, יום למחרת ילדתי :-)
    מותק, היות וזה ממש קרוב אז שיעבור בקלות, אני אחכה לשמוע ממך אחרי!

    השבמחק
  2. ענת, תודה רבה, למרות שאני באמת מקווה שהוא יקשיב כבר מעכשיו לאמא שלו וישאר שם בפנים עד הסוף....

    ולגבי הצ'וריסוס, הם טעימים מאוד למרות שהייתי מצפה לתוספת חריפות. אולי הם יצאו בעתיד עם צוריסוס חריפים.

    השבמחק
  3. יקירתי, שמחה שלפחות איציק נהנה שם ולגבי משה....יש לי הרגשה שהוא יישמע לך (לפחות בינתיים...)
    רק חבל ליי שהתפספס לנו בראשון בערב)-:

    השבמחק
  4. כמו שכתבה הזיקוקית, הצילומים שלך נפלאים, ואל גאוצ'ו הרוויחו בגדול! תמשיכי להרגיש נפלא, ושיעבור קל - במקום ובזמן שנוח לך (-:...

    השבמחק
  5. התמונות שלך מהממות :) נראה שמאוד נהניתם!!
    ו... שיהיה במזל, בקלות וכמה שיותר נעים :)

    השבמחק
  6. נוית יקרתי איזה כיף לשמוע ממך :o))
    מזל שקראתי את הרשומה על בטן מלאה
    התמונות כמו תמיד מקסימות טוב שלפחות באחת מהן יש את נציג המשפחה.
    בטוחה שבשל החום את במיוחד צמודה למזגנים.שתהיה לידה קלה,אין מה לעשות הוא חייב לצאת :O))

    השבמחק
  7. באמת שאלתי את עצמי מה איתך. שמחה שיצאת לביקור...
    איזו התרגשות מהלידה הצפויה. אני מאחלת לך שיעבור בשלום ועם חוויות טובות. עולם חדש וטוב עומד להפתח לפנייך.
    והבשר- גם אני לא יכולה לחשוב על קציצה קפואה. הכל HOME MADE אבל הזכרת לי את הימים היפים שלנו באל גאוצו.

    נחכה לשמוע מה קורה.
    קינשסה

    השבמחק
  8. יא, את ממש בסוף תשיעי, מחכה לפוסט לידה מרגש, שיהיה המון המון בהצלחה ושיעבור בשלום ובקלות

    השבמחק
  9. את תמיד מפתיעה כרגיל
    תענוג לקרוא מה שאת כותבת ומתארת
    לידה קלה
    אמא האוהבת

    השבמחק
  10. טוב, בשר זה לא כוס התה שלי
    אחי 30 שנים של צמחונות התחלתי בחודשים האחרונים קצתטעימות של מאכלים מזכיים לי את סבתא שלי.
    לא רואה את עצמי יורת ל סטייק אבל כן יכולה לאכול איזו קובה בוגול ממולאה בשר טחון.
    בקיצור- זה עדיין בקטנה אצלי


    אבל בלי קשר לבשר :
    כמה כייף לשמוע ממך ולראות שאת עדייןפעילה כאן

    מחכה לבשורות טובות בקרוב


    ענת

    השבמחק
  11. אההה בשר טוב אני מוכנה תמיד לארח על הצלחת ובטח בכיבה :)

    לא קונה קפואים למנהם - הכל טרי ( החשבון בנק יעיד חחח ).

    ואטוטו אהה - שאלתי את יעל עלייך אצל נתנאלה, אמרה שאת מתעגלת יפה:) והיא צדקה.

    לידה קלה יקירתי מהירה ולא כואבת עד כמה שאפשר.

    נשיקות שוב
    ונשמח לשמוע.

    השבמחק
  12. עם כזה אוכל ברור שהוא לא יסכים לצאת כל כך מהר!
    העיקר שיעבור בקלות...

    השבמחק
  13. התמונות יפייפיות
    עשית אותי רעבה לבשר (משהו שלא הייתי מסוגלת לאכול כל ההריון שלי =D)

    שמחה לשמוע שאת חשה בטוב
    ועכשיו נותר רק לחכות לבשורות טובות!!!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית