תוויות

יום ראשון, 27 בפברואר 2011

יום הולדת לזיקוקית

אומנם, באיחור אופנתי, אבל אף פעם לא מאוחר לאחל מזל טוב מכל הלב, לאחת הבנות היותר כישרוניות שיצא לי להכיר (אפילו פנים מול פנים).
כל דבר שענת (זיקוקית, כפי שרובכם מכירים מהבלוג) עושה, תמיד עשוי בטוב טעם, עם כשרון אדיר ומקוריות יחודית לה.
אם זה בכתיבה השנונה שלה, או בתפירה המדהימה , שלמדתי ממנה כה רבות, או בסריגה, שהלוואי ויבוא יום וגם את זה אני אצליח לעשות, וכמובן בכל מה שקשור לנייר, אין על הכרטיסים המדהימים והמקוריים שלה. הפשטות שלה לפעמים היא על סף גאוניות.
לרגע, בוודאי אתם חושבים שאני מתחנפת, אבל באמת, ענת, זה מה שאני חושבת עליך.
את פשוט מדהימה, והלוואי עלי ביום מין הימים להיות אמא פעלתנית כמותך.
בדבר אחד לפחות אני דומה לך, גם לי יש ילד ג'ינג'י.....

אז לכבוד יום ההולדת שלה, החלטנו, כל צוות העיצוב של נתנאלה להכין אלבום קטנטן (בגודל 15X15 ס"מ).
כל אחת הכינה כפולה ( 2 דפים מעוצבים), ויעל, האחת והיחידה הכינה כריכה מאלפת, שיש עליה הדרכה בבלוג שלה.

אלו הדפים שאני הכנתי.




הכל דיגיטלי, כי אני ממש בשלב לחוץ בחיי, בו אין לי רגע לשבת עם ניירות אמיתיים.
לראשונה בחיי, אני מבינה מזה להיות אמא לילד חולה, ואין ספק שזה לא קל בכלל.
אבל אני לא מתכוונת להאריך בנושא, כי התכנסנו כאן למאורע משמח.
אז ענת, שיהיה לך המון מזל טוב, תמשיכי בדרך המופלאה.
שתזכי להמון נחת מילדיך המקסימים וכמובן מהבעל, שאני מאמינה שתומך בכל מעשה ידיך.

ולדפים נוספים באלבום, כנסו להלוגים של שאר בנות הצוות: יעל, הדר, קרן, טניה.



שבוע טוב לכולם


15 תגובות:

  1. איזה יופי של עיצוב. מאוד אוהבת את הנקיון והצבעים :)
    מזל טוב

    השבמחק
  2. יקירתי, אין על העיצובים שלך, דיגיטליים או מנייר!!!
    ויש בינכן עוד המון קווי דמיון בעיניי בכל הנוגע להשראה ופרפקציוניזם (חוץ מהג'ינג'י ההורס)

    השבמחק
  3. מקסימים!!! הדיגיטליים שלך סוף הדרך..
    החלמה מהירה ליואב!

    השבמחק
  4. אהבתי את העדינות של העיצוב ובחירת הצבעים. ובמיוחד את האלמנט של הכתם.
    בתמונות ממש קשה להבחין שזה עיצוב דיגיטלי ולא מנייר. פשוט גאוני!
    חבל שאני מאותגרת טכנולוגית. נראה לי כיף גדול לעצב הכל במחשב, ואחרי שמסיימים השולחן לא מלא בלאגן.

    השבמחק
  5. נוית זה מקסים.
    אם לא היית כותבת שזה דיגטלי לא הייתי יודעת.
    נשיקות ליואבי וגם לך כמובן
    אלופה את!!

    השבמחק
  6. מקסים, וממש לא רואים שזה דיגיטלי (:

    השבמחק
  7. נוית, הדפים מקסימים. אהבתי את הרוגע והשלווה שהם מעבירים.
    ואני עם יעל יניב, יש יותר קווי דמיון בינך לבין זיקוקית מאשר הג'ינג'יות... :)
    נשיקות ליואבי שירגיש טוב מהר!
    מירה

    השבמחק
  8. דפים מקסימים ונקיים, בדיוק כמו שאני אוהבת :-)
    המון בריאות לילדון!!!

    השבמחק
  9. הי נוית,
    הדפים מקסימים לגמרי, ורציתי לשאול (כשיהיה לך זמן.. (:), איך או איפה את מדפיסה אותם כך שכל היופי הזה יעבור אל הדף כמו על גבי המסך.
    תודה!
    ליאת.

    השבמחק
  10. התגובה מעל היא ממני ולא מטל.. (:

    השבמחק
  11. נוית יקרה, תודה רבה על המילים החמות והמפרגנות, תדמייני שאני נותנת לך עכשיו חיבוק טוב? הדפים שלך מופלאים וכל כך בסגנון היחיד והמיוחד שלך, ישר ניחשתי שאותם את הכנת :-) תודה רבה!

    השבמחק
  12. הדפים מקסימים!!
    אוהבת את הפשטות והמראה הנקי

    השבמחק
  13. דפים מקסימים לאשה מדהימה
    וזכיתי לראות את כל האלבום בלייב !

    השבמחק
  14. עיצוב משגע. אני נעזרת המון בבלוג העיצוב השני שלך (איך זה שאין פה קישור אליו?) ומתעלפת כל פעם מחדש מהעיצובים. תודה על ההדרכות!
    אם תסכימי בבקשה לשתף - מהיכן את רוכשת או מורידה את דפי העיצוב היפים? איך עושים אפקט של דף "תפור" במכונת תפירה?
    תודה!
    יהיל

    השבמחק
  15. בנות תודה רבה,
    תודה על האיחולים ליואב הקטן, הוא כבר מרגיש הרבה יותר (טפו טפו טפו...), אבל אני חזרתי לעבודה, אז שוב יש קצת לחץ...אבל חייבים לחזור לשגרה.

    כיף לשמוע שאהבתן את העיצוב הדיגיטלי, אני הייתי קצת בספק לגבי התוצאה שיצאה, אבל זה די מעודד לשמוע תגובות חיוביות.
    ענת, אני שמחה לשמוע שאהבת את הדפים.
    ליאת, את רוב הדברים הבודדים שאני עושה אני מדפיסה בבית במדפסת הביתית שלי ואם אני מדפיסה אלבום מלא, יצא לי עד היום לעשות את זה פעם אחת דרך אחד מהאתרים שיש ברשת, את יכולה להציץ באלבום שהכנתי לגיל 60 עבור חמי.

    יהיל, האלמנטים בהם השתמשתי עבור הדפים לקוחים מתוך קיט אותו רכשתי ב - Oscrap
    http://www.oscraps.com/shop/product.php?productid=24906&cat=329&page=1

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית