תוויות

יום חמישי, 17 בפברואר 2011

Hero Arts - משימת DT

לכל אלו שלא ממש מעולם ה - Scrap, אני חייבת להקדים ולתת הסבר קל.
DT - משמעו )בקיצור( Design Team, ולמה הכוונה?
אני נבחרתי כחלק מקבוצת בנות, העוסקות בתחום הנייר והתפירה, לצוות עיצוב תחת חסותה של נתנאלה.
ומי שלא מכיר את נתנאלה, חייב קפיצה לחנות המקסימה והמשופצת שלה )ורק כדי שתדעו, היא לא רק וירטואלית, אתם יכולים ממש לבוא לחנות!(.

במסגרת התפקיד אנחנו נעצב דברים שונים, הן בתחום הנייר והן בתחום התפירה עם חומרים שניתן למצוא בחנות של נתנאלה.
כמשימה ראשונה, התבקשנו להכין משהו עם חותמות של Hero Arts.
אני בחרתי סט חותמות של טקסטים, כי לטעמי אי אפשר לפספס עם טקסטים.
אומנם, זה לא הטקסטים הכי טפוסיים לכרטיסי ברכה, אבל לעיצוב אלבומים הם פשוט מושלמים.
לצערי, לא ממש הצלחתי לעמוד במשימה במלואה, עקב מחלה לא צפויה של הפשוש הקטן.
עם זאת, הצלחתי להדגים מספר שימושים עם אחת מחותמות הטקסט.
יש לי עוד הרבה תכנונים על החותמת הספציפית הזו והן על השתיים הנוספות.
ורק כדי שיהיה ברור, אלו הן הטקסטים:
Find Joy in simple things
The best things in life are friends
Laughter is life's sweetest thing
עכשיו, תגידו לי שאתם לא מדמיינים כבר את התמונות שהולכות כל כך יפה עם המשפטים הללו?

תהליך העבודה היה די איטי אני חייבת לציין, יש לי בעיה קשה מאוד עם הכנת דברים לא מתוכננים.
אני יכולה לשבת שעות מול כל החומרים שלי, ובדרך כלל אני לא מרוצה מהתוצאות לאורך הדרך, אך איכשהו התוצר הסופי תמיד מפתיע אותי.
היו לי הרבה תכנונים , אבל כמו שציינתי מחשבות לחוד ומעשים לחוד....
בסוף הכל הסתכם ב - 2 תגיות מקסימות שיכולות לשמש לכל מטרה ועוד דף אלבום מעוצב.
הייתה לי מטרה לאורך כל התהליך, והיא להמשיך לגלות את נפלאות מכשיר החיתוך שלי silhouette, ואני שמחה לבשר, שמיום ליום אני ממש מתלהבת מהמכשיר. הוא אפילו חתך לי בד! הייתם מאמינים?

רוב העבודה בסופו של דבר הסתכמה מול המחשב למרות שממש השתדלתי וניסיתי לחפש חומרים שישתלבו עם העבודות.

דף האלבום, מבוסס על תמונה של מסגרות שונות אותן ניתן למצוא כאן.
לפני שהדפסתי את המסגרות, מיקמתי תמונות באיזורים שונים כדי שיהיו לי תמונות בגודל המתאים, ואפילו הוספתי טקסט.
בסופו של דבר הדפסתי את המסגרות והטקסט  ללא התמונות, על Cardstock בגודל 20X20.
את התמונות הדפסתי בנפרד על דף photo ,חתכתי והדבקתי.
באחת המסגרות החתמתי את החותמת המדוברת ובשאר הדבקתי קצת נייר מדוגם.
פשוט וקל!


העבודה הנוספת אותה הכנתי הינן התגיות הבאות.
את הצורה עליה מוחתמת החותמת חתכתי במכונה שלי.
2 התמונות על גבי התגיות הינן תמונות שהיו לי במחשב אותן הדפסתי על נייר Cradsrock ונייר קראפט.
את ההחתמה הדבקתי עם Glue dots לקבלת מראה קצת פחות דגיטלי.


בדיעבד, אני יכולה לאמר שאלו 2 יצירות קלות להכנה, למרות שהתהליך עד לתוצאה זו היה ארוך.
אלו מספר דוגמאות פשוטות שממש ממחישות שהשימוש עם המחשב יכול להקפיץ ולזרז את תהליך היצירה.

אני מזמינה אתכן ל"קפוץ" לבקר בבלוגים של שאר חברות הצוות לראות מה הן עשו עם החותמות שהן קיבלו
ענת - קצת מזה וקצת מזה וזה
קרן - מניירות
טניה
הדרלינג
יעל - My creative spot
ובעלת החנות -  נתנאלה


ועד למשימה הבאה שיהיה לכולם שבת שלום וסופשבוע מושלם


20 תגובות:

  1. איזה דף מדהיםםםםםםם!!!!!!איזה כיף לך שאת את!(את יודעת עם המחשב וזה....)

    השבמחק
  2. מטריף! עמוד מיוחד ומקורי ברמה אחרת!

    השבמחק
  3. דף האלבום משגע (והתמונות שלך עם יואבי מקסימות) השילוב של הדיגיטל והידני תמיד עובד אצלך באופן מושלם
    והתגיות...מושלמות כמו שהן

    השבמחק
  4. כל כך כיף להיות פה במפעל היצירה המשובח שלך.
    כל מחלקה ועשייה פה- לטעמי
    נשיקות ליואבי הענק
    קינשסה

    השבמחק
  5. עבודות משגעות והשילוב עם עבודת המחשב משדרגת הכל.

    השבמחק
  6. העמוד הזה מהמם! כל כך נקי ויפהפה!

    השבמחק
  7. אהבתי מאוד את העדינות והרעיון של המסגרות בדף. והתגיות חמודות להפליא.
    ברוכה הבאה לצוות, בטוחה שיהיה מעניין!
    איחולי בריאות ליואבי.
    קרן

    השבמחק
  8. תודה רבה בנות,
    נתנאלה, זה לא כל כך קשה המחשב....אם רק תרצי, את יודעת איפה אני.
    יעל, די אני מסמיקה.ודרך אגב, זו לא אני בתמונות, זו אחותי הקטנה נטלי.
    יפעת, תודה רבה, אני אמסור עוד כמה נשיקות ליואב בשמך :-)

    השבמחק
  9. הרעיון של הדף מדליק ביותר !

    השבמחק
  10. הדף הזה אחד היפים שראיתי ואני הכי אוהבת פשוט וקל אבל לפעמים עד שמגיעים לפשוט הזה... גם אני יכולה לשבת ולהסתכל על חומרים וגורנישט :-)

    השבמחק
  11. זה לא הכמות, זו האיכות... דף ייחודי ויפהפה, תגיות נהדרות!

    השבמחק
  12. נתחיל מהתמונות המקסימות שלך עם יואבי!!
    העיצוב עם דף המסגרות מקסים, ממש כייף להסתכל עליו
    והתגיות נראות כל כך מקצועיות !

    השבמחק
  13. מהמם!
    איזה יופי לראות שהוצאת את הדיגיטלי לנייר :) ממש אהבתי את הטמפלייט של העמוד! יצא מושלם :)

    השבמחק
  14. החלוקה של הדף מקסימה בעיני ואני אוהבת את השילוב של צבע המסגרות עם הדוגמא של הבגד של יואב (-: מחכה לך אצלי מילוי קלקר לנחש אם וכאשר תצטרכי..

    השבמחק
  15. נויתוש
    אני מתמוגגת איך שאת מצליחהלהגשים את חלומותייך
    את מדהימה אותי בתןך אמא שלך כל יום מחדש
    יואב מקסים כמו כן מתוקה שלי נטלי
    אוהבת ומעריכה
    אמא

    השבמחק
  16. יש מעט אנשים שגורמים לי צער שהם :
    א. לא גרים קרוב אליי.
    ב. שלא יוצא לי להכיר אותם יותר.
    ג. שלא יוצא לי ליצור במחיצתם.

    אבל את זו את, לא בגלל המחשב אלא בגלל ובזכות האישיות,הכשרון, הצניעות,הידע וכלללל השאר.
    תמיד אמרתי שאת תותחית ( זה נשאר בעיתו ).

    נשיקות מותק
    יפצ'וק

    וכדאי שתורידי את החנות שלי :) אני סגרתי אותה.

    השבמחק
  17. ועוד משהו
    אמא מ( הסבתא )מפרגנת וילד כזה מתוק גורמים לי לחיוך ולתענוג :)

    אחלה שבוע
    יפצ'וק

    השבמחק
  18. התחלתי לאחרונה לקרא בבלוג שלך. לפני הכל, יואבי שלך...ממתק. אוי ממתק....איזה עיניים נבונות וחיוך, לזלול!
    וכמובן, העבודות. יצירות נהדרות. ממש יופי של דברים.
    אני עוד מתכננת לשוטט לך בבלוג גם קצת אחורנית בזמן.
    שיהי לך שבוע נהדר
    ליאור

    השבמחק
  19. יקירתי, קידמת הבמה שלך לחלוטין, הדף מדהים ועשוי בטוב טעם משובח
    והתגיות האלו- שיקיות לגמרי
    כיף לנו שיש לנו אותך
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית