תוויות

יום ראשון, 13 במרץ 2011

יחי הדינוזאורים

הייתם מאמינים ש - 1/2 שנה חלפה עברה לה?!@#
בשבוע שעבר חוויתי דכאון קל לקראת החזרה לעבודה.
אני לא חושבת שהפריע לי כל כך לחזור לעבודה, כמו שניסיתי לעכל את העובדה שחצי שנה שלמה חלפה עברה לה, וכל התוכניות והתכנונים שלי לא ממש התממשו.
והכי מדהים, זה העובדה שיואב גדל בחצי שנה והוא כבר מתחיל להיות ילד גדול ופחות תינוק.....
זמנים כאלו גורמים לי להבין כמה שהזמן נזיל וממש ממש לא כדאי לפספס אף רגע.
אין יותר דחיות למחר, חייבים לחיות את הרגע כי תוך שנייה הוא נגמר....
ומה שבטוח, לא כדאי לחיות באשליות ולחשוב שכל רשימת ה - To Do List  הולכת להיות מסומנת ב - V אחד גדול.

עכשיו, בתור אמא, יש קצב אחר לחיים וסדרי העדיפויות משתנים, כך שהיצירה תופסת מקום משני...
עם זאת, אין לי שום כוונות (לפחות לא בזמן הקרוב) להפסיק ליצור, לבשל, לאפות וכמובן לעשות ספורט....
פשוט, צריך ללמוד לנצל את הזמן בצורה קצת יותר יעילה...

אני לא אלעה אתכם בשאיפות הרבות שהיו לי לחופשה, אלא אדבר רק על הדברים שבאמת יצאו לפועל.
אומנם, לא משהו שהיה בתכנון, אבל יצא על הדרך....
הכנתי ליואב שמיכה נוספת, והפעם עם אפליקציה.

יש מספר דברים שיש לי מחסום יצירתי איתם, ואני די מתוסכלת בעניין - רקמה, סריגה ,אפליקציות, תפירה חופשית.
על מחסום אחד הצלחתי להתגבר הפעם וזה אפליקציה.
אומנם, אני עדיין לא מרגישה שזה ברמה שהייתי רוצה, אבל להתחלה הייתי אומרת שיצא די טוב.
יש מקום לשיפור בתפר מסביב, אבל נראה לי שזה קצת תלוי במכונה.
זה התפר זיגזג הכי צפוף שהצלחתי לעשות.
היו לי גם שאיפות לתפור רק תפר contour מסביב, אבל זה לא יצא לפועל. ואני עדיין לא מתפעלת בצורה כל כך טובה את הרגל החופשית שלי.



הכל התחיל מביקור בחנות הממיסה של נתנאלה.
לא להאמין שיש כאלו חנויות בארץ.
ואני עוד הגעתי כשהחנות הייתה כמעט ריקה מסחורה ועדיין הייתי מסוחררת כולי.
הכי כיף, הייתה הקומה העליונה בה כל הבדים יושבים להם לתצוגה.
אומנם רובם יהלמו יותר בנות, אך הצלחתי למצוא בד מושלם שאין ספק שהולם את יואב הקטן.
בד של דינוזאורים מקסימים.



איך שהגעתי הבייתה חשבתי על חבורת הדינוזאורים שתככב בצד השני של השמיכה.
רציתי שהם יהיו זהים לאלו שעל הבד, אבל אני וכישורי ציור חופשי לא ממש הולכים ביחד.
בסוף התחכמתי, ומצאתי תמונה של הבד באינטרנט. לא היה לי כל כך חשוב איכות התמונה, רק רציתי את הצורה הכללית של הדינוזאורים.
הגדלתי את התמונה כך שכל דינוזאור יצא בגודל הרצוי, הדפסתי ומיד העתקתי את קווי המתאר כדי ליצור מזה אפליקציה.
אחר כך, זה היה עניין של בחירת בדים וקדימה לעבודה.



השמיכה הינה שמיכה דו צדדית, כאשר בצד אחד זהו פליס עם האפליקציות והצד השני הינו טלאים של הבד שממנו הכל התחיל ועוד מספר בדים שמתאימים בצבעים.
אין מילוי במשיכה, רציתי שיצא משהו קליל לקחת עם העגלה, למרות שבסוף, כרגיל, יצאה שמיכה די גדולה.


ובשביל הקוריוז, תמונה שתמחיש מה הייתי צריכה לעשות כדי לצלם את השמיכה בבית הקטן והחשוך שלנו :-(


שבוע טוב

14 תגובות:

  1. מקסים!!! ומתוק מתוק!
    אני רואה שאת רוקמת את העיניים עם טבעת. את תופרת במכונה ככה??

    השבמחק
  2. טלטליקה, תודה רבה.
    השתמשתי בטבעת רק עבור ריקמת העיניים.

    השבמחק
  3. מזדהה איתך לגמריי בתחושות של החזרה לעבודה,אמנם נשארה לי 1/2 שנה ואין לי ילד בבית אבל כיף בבית..מאוד!
    יואב מתוק והשמיכה שהכנת לו מאלפת!!
    זה המחסום שאני צריכה לשבור..שמיכת טלאים..
    שתהיה חזרה קלה לעבודה.

    השבמחק
  4. נויתו'ש, נתחיל משתי הפסקאות הראשונות בהן הזדהיתי עם כל מילה ומילה שלך, פשוט כתבת כ"כ נכון וכ"כ תואם את התחושות של מרבית מאיתנו.
    ובאשר לשמיכה- כאחת שמורגלת ביצירות ורדרדות, בלרינות ונסיכות למיניהן, השמיכה שתפרת ליואב פשוט ממיסה, שלא לדבר על הממיס הראשי שמתכרבל בתוכה!!!!

    השבמחק
  5. השמיכה הזו מטריפה!!
    הצבעים, הטלאים, האפליקציה...משגע!

    השבמחק
  6. יקירתי המוכשרת בטירוף!!!!! השמיכה הזו, על כל דינוזאוריה משגעת כ"כ ומושלמת(כמו שהיה ברור שתצא תחת ידייך)
    היא ענקית כ"כ (ע"ע המזרן של הילה..) וצבעונית כ"כ-בטוחה שיואבי נהנה ממנה כ"כ ואני כבר מחכה בקוצר רוח ליום שלם במחיצתכם
    נשיקות

    השבמחק
  7. מקסים! הצבעים יפהפיים, האפליקציה נהדרת, יואב משגע, וכל הפוסט הזה מקסים! :-) הצחיק אותי נורא איך שצילמת את השמיכה במטבח. זה בדיוק מסוג הדברים שאין לי סבלנות לעשות בשביל תמונה! ואני מאוד מאוד מזדהה איתך לגבי הזמן שטס. אני ממש תופסת את עצמי מדי פעם אומרת, "הנה, זה רגע לנצור אותו, כי עוד מעט זה ישתנה". ונכון, הם הופכים לילדים כל כך מהר! ניצן כבר עומד עכשיו, אז הוא ממש נראה כמו ילד ולא תינוק! :)

    השבמחק
  8. Lalalove it!!! The blanket is absolutely amazing , fabrics are wonderful =)
    And I must say I just adore your images!

    השבמחק
  9. בנות, תודה רבה על הפרגון והמילה הטובה. הלוואי וזה היה נותן לי מספיק אנרגיות ושעות ביממה כדי לעשות את כל שאר הדברים שאני חולמת עליהם.
    מקווה למצוא את הדרך למצוא זמן פנוי, היום כאמא שקמה קצתתתתתתת בלילות :-)

    וחגית, זה לא יאומן איך שהם גדלים כל כך מהר. מצד אחד זה ממש כיף לראות את השינוי שחל בהם ומצד שני אני רוצה שהוא ישאר תינוק עוד קצת....

    השבמחק
  10. לא יאומן איך הזמן טס הא?
    אז איפה יואבי כשאת עובדת?

    בכל מקרה השמיכה מהממת
    גם אני קניתי מנתנאלה את הבד והכנתי ממנו כרית חלומות.
    נשיקות ובהצלחה באמהות העובדת קינשסה

    השבמחק
  11. נוית, מקסים!!
    אני חייבת ללמוד ממך איך לנצל את הרגע... אני אלופה בדחיית דברים.

    השמיכה מקסימה ונראית סופר מקצועית, אהבתי מאד את הגימור הכחול עם הנקודות הלבנות מסביב- יפייפה!

    קיבלת את המייל שלי?
    שמחה שהכל טוב,
    דפנה :)

    השבמחק
  12. נוית המדהימה !
    איך שאני נהנת לראות אותך מפצחת כל מיני תחומים ביצירה!
    הדינוזאורים יצאו משגעים, צורה בכלל לא קלה ליצירת אפליקציה ראשונה!
    בכלל השמיכה יצאה מהממת ויואבי הקטן שמציץ , הכי,הכי מתוק !

    השבמחק
  13. נוית השמיכה של יואבי יפיפיה ברמות והאפליקציות פשוט מתוקות.

    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  14. פשוט מטריף! שמיכה מהממת, והאפליקציות מופלאות!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית