תוויות

יום שני, 23 באפריל 2012

חדר הכביסה שלי - חלק א'

אחרי קניית הקרקע ולפני תהליך הבנייה בפועל היינו בשלב שלטעמי הכי כפי בכל התהליך.
שלב התכנון האדריכלי.
בפגישה הראשונה הגעתי עם מחברת מלאה פיסות עיתון שנגזרו לאורך השנים עם השראה לחדרים שונים אותם הייתי רוצה בבית.
מפגישה לפגישה, ההשראה קיבלה קווי מתאר ולעיתים אפילו צבעים. בתקווה לגרום לנו להבין איך הבית יראה בעתיד.
למזלנו, שנינו היינו בעלי ראייה מרחבית, אז הרבה תלת מימד לא היינו זקוקים, אך מספר הגרסאות עד שהגענו לתוכנית הסופית היו לא מעטות.
וגם כשחשבנו שזו התוכנית הסופית, תמיד היה עוד שינויים קלים בשלב הבנייה שלבסוף עלו בחזרה על הנייר.
ומגרסא לגרסא, מסתבר שחלק מההשראות נשארו בגדר השראות ("...אולי בשיפוץ הבא...") או ("...כשגם לנו יהיה בית בסביון אז....") ונותרנו עם מה שיָשִׂים.

אחת השאיפות היה חדר שכולו מיועד לכביסה ולארגון כל הטקסטיל שלא קשור באופן ישיר ללבוש היומיומי שלנו - מגבות, סדינים, שמיכות וכדומה...
לרגע שלא תחשבו שזה הייעוד שאני מייעדת לי בחיים....פשוט אני רוצה שלכל דבר יהיה את המקום שלו.
וכמו שאתם בוודאי מבינים מהכותרת, זכיתי לחדר הזה!
6 מ"ר שכולו רק ארונות לאחסון וכל מה שמיועד לכביסה.
הכל מתוכנן בחדר הזה עד הפרט האחרון, מתא מיוחד לקרש הגיהוץ עד לחומרי הנקיון ואפילו לכלים שאיציק צריך לטובת השיפוצים השונים בבית (וברור שגם בקומה הראשונה הוא זכה לפינה ייעודית בדיוק לאותה מטרה...אחרי הכל, עם הזמן מבינים שברגע שצריך לרדת קומה או לעלות פשוט דברים לא נעשים באופן מיידי....).
הצצה לפינות האחסון השונות ולשדרוגים הנוספים שלי תזכו בפוסט הבא, עכשיו רציתי להציג בפניכם יצירה שאני מאוד גאה בה.
איציק לעומת זאת, קצת הרים גבה לאור העובדה שהשקעתי הרבה תשומת לב בחדר הזה. ואחרי הכל זה לא בדיוק מסוג החדרים שכל אורח שמגיע לבית יזכה לראות...

אז במה מדובר?
5 תמונות אותן עיצבתי במחשב בצבעי חום וכתום על רקע שמנת.
4 תמונות המכילות הוראות כביסה/יבוש/גיהוץ/ניקוי יבש/הלבנה - אותם אייקונים קטנים שמופיעים בכל בגד שאנחנו קונים.
תודו שלא הכרתם את כל הסימנים...
ותמונה מרכזית המכילה ססמאות מפרסומות מהעבר (אבקת כביסה קסם וזיוה).
למי שמעוניין להזכר בעוד נוסטלגיה מוזמן להיכנס לאתר נוסטלגיה אונליין




זה נראה כאילו הקיר בחדר ממש נועד עבור התמונות הללו.
אין ספק שזה שידרג את החדר.
מה שחשוב, אני מרוצה :-)

(לחצו על התמונה להגדלה) 

ורגע לפני הסוף, אני חייבת להודות לחברתי היקרה והמוכשרת בטירוףףףףףף - גלית, בלעדיה היצירה הזו לא הייתה עולה על הקיר.
אין ספק שזו עבודה משותפת וכל הקרדיט על העבודה הזו מגיע גם לה.
את גלית אני עוד אכיר לכם בצורה מסודרת ומכובדת, יש הרבה מה להציג ומה להראות ולשמחתי, עד שלא יהיה לה בלוג אני אשוויץ בעבודותיה פה.


(לחצו על התמונה להגדלה) 

עד כאן חלק א', אל תשכחו לחזור להמשך....
שבוע נפלא לכולם
וחג שמח

8 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים....כמעט התעלפתי מקנאה והערצה: הערצה על הדגש בפרטים וקנאה על השטח וייעוד חדר נפרד לכביסה....התחלתי לחשוב מחשבות כפירה של לצאת מתל אביב....עד עכשיו לא היתה סיבה אמיתית...אבל חדר כביסה? למה לא אמרתם קודם?

    השבמחק
    תשובות
    1. הילה, תודה רבה.
      כן אין ספק שכל יום אני לומדת להעריך שטחים שיש לי בבית החדש ותוהה איך חייתי מקודם בבית של 70 מ"ר.
      החלום שלי היה לקפל את הכביסה על המשטח בחדר, אומנם זה עדיין לא יצא לפועל כי אני חייבת את האינפוזיה של הטלוויזיה בזמן שאני מקפלת את הררי הכביסה, אבל מי יודע אולי גם יומה של הטלוויזיה יגיע :-)

      מחק
  2. ברור לך שאנחנו צמאים פה דחוף לעוד תמונות כן?.... מחכה לפוסט הבא.

    התמונות מקסימות!! כל הקונספט הזה כ"כ מגניב.
    ואנחנו הרבה יותר דומות ממה שחשבתי- חדר ייעודי לדברים שונים זה כ"כ אני..חח

    השבמחק
    תשובות
    1. דפנה תודה רבה, ונראה לי שהגיע הזמן שנפגש שוב והפעם לא לפגש חטוף...
      בואי נהיה בקשר במיילים ונקבע משהו עם איליי ויואב ואם את רוצה אפשר גם סוליקו רק יצירה וקישקושים...

      מחק
    2. צודקת בהחלט!
      אני אשלח לך מחר מייל :)

      מחק
  3. פשוט מקסים ואני מעריצה אותך על זה שנתת תשומת לב גם לחדר שאמור להיות הכי לא מושקע בבית!!

    השבמחק
  4. נווית, העיצוב שלך שובה לב. הפחת כל כך הרבה קסם ויופי בחדר הכביסה, פשוט מקסים!
    גיליתי את הבלוג שלך לא מזמן ואני נהנית מאד לקרוא אחורה את כל הפוסטים שלך.
    את מוכשרת בצורה יוצאת דופן!
    תודה על השיתוף
    :-) הילה

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית