תוויות

יום שבת, 28 באפריל 2012

חדר הכביסה שלי - חלק ב'

אז כפי שהובטח, הנה הצצה נוספת לחדר הכביסה שלי...
אין ספק שמכונת ה - silhouette שלי עבדה שעות נוספות...
זה סיפק לי הרבה יצרים שהיו לי בכל הקשור לחיתוך וניל. זה לא אומר שזה הסוף, אבל עבור החדר הזה, נראה לי שמיציתי :-)

מבט מדלת הכניסה לחדר.
מצד ימין יש משטח עבודה משיש עם כיור לכביסות יד או סתם לעבודות נקיון בקומה.
מעל השיש, 2 מדפים מעץ מלא.
בהמשך, מכונת כביסה ומייבש ומעליהם משטח עץ לקיפול או סתם ליופי...
הנגר שלי לא ממש אהב את הרעיון שיהיה עץ בחדר הכביסה. הוא ממש חשש לגורלו של עץ עם כל המים וחומרי הניקיום באזור, אך אני הרגעתי אותו בכך שהבטחתי שזה לקיפול בלבד....



מתחת לשיש יש ארון לאחסון כללי ומגירות.
הם ממש דרשו את המספרים הללו...
עכשיו כשאיציק ישאל אותי איפה נמצאים דפי הייבוש, אני יכולה להגיד לו במגירה מס' 2.


בצד שמאל של החדר יש ארון מקיר לקיר. רובו משמש לאחסון של מצעים, מגבות, קרש גיהוץ, מגהץ, שואב אבק וכו'.... וממש בקצה, ממול למכונות כביסה והמייבש יש 3 מגירות למיון כביסה מלוכלכת. גם הן דרשו סימון מיוחד. וגם פה אין מקום לטעויות...


מבט נוסף מקצה החדר. מפה ניתן לראות הצצה לתמונות עם הסברים על סמלי הכביסה (הסבר מפורט בפוסט הקודם).




שימושים נוספים לחיתוך במכונת ה - silhouette שלי:

התרופות מוינו ל - 3 קופסאות : משחות, כדורים ועזרה ראשונה.



ונגיעות נוספות של וניל המככבות על המדפים בחדר:

קופסא לכל אטבי הכביסה

צנצנות לאבקת כביסה ומרכך


אין ספק שכל היצירה הזו נותנת חשק לבלות עוד קצת בחדר הזה....

שבוע טוב

28 תגובות:

  1. עכשיו, לאחר שהשלמת לי את התמונה של החדר כולו, אני יכולה להגיד שהחדר מקסים. הצרכים פלוס סיפוקם פלוס העיצוב עם הטאצ' שלך שווה מושלם. התעלפתי מהתוויות הקטנטנות על בקבוקי הזכוכית של האבקה והמרכך. גם זה מויניל? ועם מה את מדביקה?
    ענת

    השבמחק
    תשובות
    1. ענת, תודה רבה.
      אכן כן הכל נעשה ע"י חיתוך של וניל במכונת החיתוך שלי.
      הטכניקה לחיתוך והדבקה מדויקת היא ע"י שימוש בנייר מדבקה שדי דומה לנייר צלוטייפ מסוג נייר (לא זה מהמלחמה), silhouette קןראים לזה transfer paper. אני אראה בפוסט נוסף כיצד אני עושה את זה.

      מחק
  2. זה מ-ט-ו-ר-ף, אין מה להגיד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. סוף סוף יש בית שכיף להשקיע בשבילו :-)

      מחק
  3. את פשוט אלופה!
    רמת התכנון והביצוע שלך מושלמת!
    אני אשמח לראות עוד חדרים בפוסטים נוספים..זה נראה מבטיח..

    השבמחק
    תשובות
    1. ליאת, תודה רבה.
      אני חייבת להודות שזה אחד החדרים הבודדים שממש מושלמים מבחינתי. שאר החדרים דורשים עוד הרבה עבודה, אבל מבטיחה שבבוא העת הכל יועלה לבלוג.
      ואת תמיד מוזמנת לבוא ולראות במוחשי.

      מחק
    2. בהחלט נראה מושקע מאוד ושנעשה באהבה רבה ובמחשבה עד לפריט האחרון
      תהנו מהבית שלכם :)

      מחק
  4. זה מטורף (במובן הכי חיובי)...אבל לא היה ספק שתעשי פלאים, גם בחדר הזה 3>

    השבמחק
  5. היי נוית
    טוב מה שיש לי לומר לך זה שחדר כביסה כזה מושלם לא ראיתי מעולם.
    כל הכבוד לך יודעת מה שאת רוצה ומיישמת, שאפו ענק ממני אליך.
    והכי חשוב שיהיו לכם המון ימים מאושרים בבית החלומות...
    עינת

    השבמחק
    תשובות
    1. עינת, תודה רבה. חסר לי כאן אייקון של מסמיקה.... :-)

      מחק
  6. ואו - זה באמת פשוט מושלם
    בא לי לעבור לגור בחדר כביסה שלך... למרות שזה זה קצת מוזר לא?
    בקיצור - באמת שלמות!

    השבמחק
  7. זה פשוט מושלם,
    איזה כיף של חדר כביסה (אפשר לישון שם???)
    המחשבה עד הפרט האחרון, אהבתי במיוחד את הכלים לאחסון של האבקה והמרכך.
    אני מחכה לחדרים הבאים.
    את אלופה!

    השבמחק
  8. איזה יופי! השקעה אדירה בכל פרט ופרט!
    חשבתי שאבוא לבקר בפסח...מקווה שיצא לנו בפעם אחרת, נראה לי שיש כ"כ הרבה לראות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ענת. וכן כרגיל הזמן טס והחג גם לי ברח בין קצות האצבעות, אבל לא צריך חג בשביל להפגש, את מוזמנת תמיד

      מחק
  9. לא היה לי ספק שאנחנו נופתע והרבה מהעיצובים שתכניסי לבית החדש. אם התחלנו בחדר כביסה כל כך מושקע שזה חדר שלא מארחים בו מעניין ומסקרן לדעת איך נראים שאר החדרים.
    מאוד אהבתי את המדבקות ואת התמונות - ממש חדר מלא בעידוד להמשיך לעשות עוד ועוד כביסות.
    מחכה לעדכונים נוספים.
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקריתי, אכן עושה חשק לעשות כביסה...כמה שזה נשמע מוזר.
      ולגבי שאר החדרים, אין לי משהו מיידי להראות כי עליהם באמת צריך לעבוד קשה, אבל בבוא הזמן מבטיחה לשתף.

      מחק
  10. אני יכולה לבוא לגור בחדר כביסה שלך? משגע!
    גם לי יש נטיה לקשט במקומות מוזרים (יש לי פרחים מודבקים על מכונת הכביסה...יש לה גם שם אבל זה כבר דורש פסיכיאטר...)אבל אצלך זה משגע!!
    אוהבת מ א ד !!
    חתולי8=ליאור

    השבמחק
  11. שבוע לקח לי לראות בגוגל רידר שיש פוסט חדש ממך!
    קצת עייפים, הרבה עסוקים...

    כמו שחשבתי- לא איכזבת :))
    מהמם מהמם מהמם. איזה שיק, איזה רטרו. כ"כ מקסים. עושה חשק לשבור קיר ולהרחיב את מרפסת השרות הפצפונת שלי...

    אגב, מצאתי פוסט מאד נחמד על עבודות עם ה-silhouette , ישר חשבתי עליך :)
    הנה הוא כאן- http://www.makeit-loveit.com/2011/01/more-from-silhoutte-cutter-using.html

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה דפנה.
      ואני מכירה את האתר זה, יש בו מלא רעיונות והשראה. אבל תמשיכי להזרים מקורות אני אף פעם לא מתנגדת להשראה.

      מחק
  12. משגע!!!

    זה עושה חשק ליצור שם....

    זהבית שקד

    השבמחק
  13. מהמם ומאורגן שעושה חשק להשקיע מחשבה גם במרפסת הכביסה שלי.

    מה היית עושה, מוכשרת שלנו, אם היה לך חדר בגודל של כמחצית מהקיים ? מאיפה את מציעה להתחיל?

    אשמח לרעיונות;)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי סימה, תודה רבה.
      ולאמר לך את האמת לא צריך הרבה מקום כדי ליצור חדר עם מעט סטייל.
      הפרטים הקטנים אלו הם שעושים את כל ההבדל.
      למדל המדבקות שהכנתי לטעמי ממש שידרגו את החדר.

      מחק
  14. נוית, נכנסתי בטעות לבלוג שלך והוקסמתי מהכישרון הענק שלך וכל פעם אני מגלה עוד ועוד... סליחה שלא הצגתי את עצמי שמי ק' ואני אמא ל-2 מדהימים. יש את ליאור בן 3+ (איש קטן ודעתן) ואת אוריאן בת 9 ח' נסיכה אמיתית.
    הייתי רוצה לשמוע וללמוד עוד....ואולי לספר מעט (יש המון)אבל הכי הכי אני מעוניינת במכונת הפלאים שסיפרת ה-silhouette אבל אם אפשר בבקשה לדבר בטלפון 050-8224567 או ketlin_s@walla.com
    כי קצת קשה לי כך...אשמח מאוד

    השבמחק
  15. הכול מאוד יפה רציתי לשאול איפוא ניתן להשיג את התמונה שעל הקיר בחדר כביסה

    השבמחק
  16. הכול מאוד יפה לקחתי ממך כמה רעיונות רציתי לשאול היכן משיגים את התמונה. שבחדר כביסה על הקיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אורנה,
      תודה רבה. התמונה מחדר הכביסה היא גרפיקה מהאינטרנט שעיבדתי אותה קצת.

      מחק
  17. היי חדר מעלף... כל הכבוד לך!
    עשית לי חשק גם... איך ארגנת את המדפים לתליה? כיצד הם תלויים ומאיפה רכשת אותם?

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית