תוויות

יום שני, 16 ביולי 2012

תודה

תודה לכל מי שביקר ופירגן. הפרגון שלכם והנוכחות שלכם, על אף שאני לא תמיד פה מאוד מחזקת וגורמת לי להמשיך ליצור ולשתף.

אני יודעת שאני כבר לא נמצאת פה כמו פעם....האמת זה נמשך הרבה מעבר למה שחשבתי...
בכל תקופה יש תירוץ חדש ואין ממש הרבה סיבות מוצדקות.
היצירה בשבילי זה הרבה מעבר לסימון  V  ברשימה, זה משהו שעושה לי טוב לנשמה ואני רואה כיצד זה משפיע על חיי היום יום שלי כשאני חוזרת לזה בכל המרץ והמוטיבציה.
אז כנראה שיום ההולדת של אמא שלי עשה את העבודה כי סוף סוף התנתקתי מהחלומות ורשימות אנסופיות במחברת והתחלתי שוב ליצור, ובמרץ....

אז הנה הצצה קטנה להתחלה של משהו בשולחן היצירה שלי....טרי טרי מאתמול בערב...


ולאהבה הגדולה בחיי (ביחד עם איציק כמובן...), מלך הפרצופים....


שבוע נפלא לכולם

6 תגובות:

  1. איזה בונבון הוא..
    סקרנת אותי..מה זה?

    השבמחק
  2. כזה מתוקי הקטנצ'יק שלך, והיצירה החדשה בהחלט מסקרנת

    השבמחק
  3. הג'נג'י הזה מ-ש-ה-ו מיוחד באמת!!! הוא מקסים!! והפרוייקט החדש בטוח יפיל אותי מהרגליים.
    שולי

    השבמחק
  4. הג'ינג'י הזה הורס!
    מה את מכינה לנו???

    השבמחק
  5. בהחלט ג'ינג' רציני

    השבמחק
  6. סוף סוף יואבי. איך שהוא גדל!
    עכשיו אני כבר ממש סקרנית לראות מה את מכינה!!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך
נוית