תוויות

יום שישי, 19 באפריל 2013

מסיבת הרווקות של נטלי - קונספט ועיצוב

מאיפה מתחילים?....
אני חיה ונושמת Pinterest ומשם רוב ההשראה שלי.
למי שאוהב לקבל השראה ויזואלית ולא יצא להכיר להחשף לרשת החברתית הזו חייב זאת לעצמו.

אז כמובן שבהתחלה רציתי הכל מהכל...אם זה אוכל ואם זה עיצובים.
כשאני רואה את המסיבות שמארגנים בחו"ל כולי התלהבות וקצת קנאה...איך הן עושות את זה? איך הכל מושלם ויפה ועבור כל נושא שהן בוחרות למסיבה יש להן הכל...
אז עם הזמן הבנתי שיש אתרים שזה פשוט הפרנסה שלהן והן מעצבות את הכל במיוחד לצילומים, אבל עדיין אפשר למצוא מסיבות אמיתיות מושקעות בטירוף.
אז היה לי חלום להכין לאחותי מסיבת רווקות מושלמת ולהגשים כמעט כל דבר יפה שעשיתי לו Pin ב - Pinterest.
אני כמובן ביקורתית מאוד בכל מה שאני עושה אבל מהתגובות שקיבלתי מכל הסובבים נראה שהגשמתי לכמה בנות איזה חלום או שניים...

כל מה שקשור לתפריט יקבל פוסט ייעודי לו.
בפוסט הזה אני אנסה להתמקד בעיצוב הגרפי ובקונספט ובכלל בהלך החשיבה שהיה לי לאורך כל הארגונים למסיבה.

מאיפה מתחילים?
סיבה למסיבה? ברור...מסיבת רווקות.
כמה מוזמנות? 21 בנות.
האם כולן מכירות את כולן? לא ממש, אבל לכולן יש מכנה משותף...כולן חברות יקרות לליבה של נטלי.
האם יש פעילות כלשהי לערב? הבנות הזמינו סקסולוגית. מעבר לזה צריך לעשות השלמות...
הבנות אוהבות לאכול? באופן מפתיע כן למרות שכולן התמכרו לספירת נקודות :-) בגזרה הזו העניין מכוסה וייתועד.

אז פרט לנושא של האוכל הראש שלי קפץ בין מספר רעיונות שאמורים לתת מענה לכל השאלות לעיל.
הדברים שהיו ברורים לי על ההתחלה...

עמדת צילום עם אביזרים - להיט שתפס את אמריקה וגם את ישראל בהרבה אירועים. זה היה המקום להראות שוב את היכולות של ה - Cameo שלי ולהתחיל לחתוך. אספתי עשרות סוגים של שפמים ושפתיים. ומה שלא נמצא ברחבי האינטרנט צוייר על ידי ותוקן במחשב (אחרי הכל, ציירת אני לא...).
הרעיון היה ממש במקום ובמחשבות שלי ראיתי איך זה יכול לשבור את הקרח ולגשר בין בנות שלא ממש מכירות.






  







חשבתי גם על עמדה קצת יותר יצירתית לבנות, בה הם יוכלו לעשות קצת סקרפ ולכתוב ברכה במקום. הרעיון הזה עבר קצת שינויים לאחר תיאום ציפיות עם המארגנת הראשית (תודה מור :-) ) והחלטתי להפעיל את הבנות מבעוד מועד ולבקש מהן לכתוב ברכה לנטלי ולשלוח לי אותה במייל עם מספר תמונות משותפות.
המיילים הצטברו בתיבת הדואר עד הרגע האחרון. לא ממש בגלל שהיה לי לחץ של זמן, פשוט לקח לי המון זמן עד שהתגבש לי הרעיון לאיחוד כל הברכות.
ופה, מילת הקסם שלי זה "פשטות" keep it simple.
שמרתי על אחידות לאורך כל הדרך. בצורה כזו התקבל אלבום אחיד במהירות הבזק במינימום השקעה ומקסימום רושם.







דבר נוסף אחד שידעתי שיהיה זה מתנה לבנות. איזה מתנה? משהו אכיל. וכמובן ארוז יפה ואם אפשר להראות שוב את היכולות של ה - Cameo מה טוב.



החל מפה התחילו לי כל סימני השאלה? מה המוטיב הגרפי למסיבה? איזה צבעים נעצב את החלל ובכלל?
הצבעים הנבחרים הם אלו שהובילו את קו המחשבה שלי לאורך כל הדרך.

העניין הוא שהבחירה הזו לא הגיע אלי מהסיבה הבאנלית של בנות...או מסיבת רווקות...אלא דווקא מקינוח שובה לבבות של שרית נובק מהבלוג של Misspetel.
מאז שקיבלתי את גליון פורים של דרך האוכל וראיתי את ההפקה של שרית ידעתי שאני חייבת להכין כל אחד מהמתכונים שם. ואכן כך היה (ב - 99%). כמובן שלא יכולתי לעמוד מהצד והייתי חייבת להודות לשרית באופן אישי על כל הצלחה שהייתה. שרית, התגלתה כבחורה מקסימה ולבבית ועזרה לי רבות בקביעת גבולות בתפריט (בפוסט המשך).

אז לפני שידעתי מה תהיה הגרפיקה ידעתי מה הולך להיות הצבע למסיבה - ורוד ולבן וכמובן מה המתנה לבנות - קופסא עם נשיקות ורודות ולבנות על עוגיה נימוחה (בדיוק כמו אצל שרית וכמו שהכנתי בפורים).

ברגע שהצבעים נבחרו היה הרבה יותר קל ורשימת המשימות שלי התחילה להתקצר.
יצאתי במסע קניות לאסוף כלים, ניירות וקשים בצבע ורוד ולבן.
התחלתי להכין פרחים מנייר משי ותפרתי ניירות קרפ זה לזה (זה ממש הגניב חלק מהבנות שהגעתי עד לרמה כזו של התעסקות עם העיצוב...) ולאט לאט הרכבתי לי את העיצוב של השולחן במחשבות.

אבל זה עדיין לא הכל. משהו תמיד היה חסר...זה פשוט לא זרם...אבל פתאום ברגע של הברקה זה הגיע...המוטיב הגרפי!
הצבעים שנבחרו זה ורוד ולבן, ולכן הבנות נתבקשו להגיע בלבן וכלת המסיבה בוורוד. זה מיד נתן לי רעיון והגעתי למוטיב הזה.



החל מאותו רגע הכנתי את כל השלטים והתגיות הנדרשות ואט אט הכל התגבש.







היו לי כמה רגעים של שגעון...בו החלטתי לגהץ את העיצוב על מפיות..אבל פרט לזה נראה לי שהייתי הגיונית...לא?...


לתמונות אווירה מהמסיבה אתם מוזמנים להיכנס לפוסט הראשון בסדרה - כאן


   מה אתם חושבים על המסיבה...

26 תגובות:

  1. את לא אמיתית!!! יפיפההההה הולכת לעשות פינאיט להכל. מקסים

    השבמחק
  2. מדהים, פשוט מדהים. תענוג לראות עיצוב והשקעה כאלו.

    השבמחק
  3. וואו! מרשים ביותר!

    השבמחק
  4. מקסים מקסים מקסים! שאפו על הביצוע !!

    השבמחק
    תשובות
    1. איריס תודה רבה. ותודה על שחשפת את עצמך פה, גיליתי את הבלוג שלך ויש לי הרגשה שאני הולכת לבלות שם גם שעות טובות :-)

      מחק
  5. מרשים ביותר! עיצוב וביצוע יפהפיים. כל הכבוד, נוית, וכמובן מזל טוב לנישאים.

    השבמחק
  6. היי נוית, בדרך כלל אני קוראת סמויה (: מאד אוהבת את הרשומות שלך, ואף שומרת לי במועדפים את הפוסטים האחרונים ששלחת בענייני אפייה.
    הפעם, פשוט לא יכולה שלא להגיב. אין עליך, ההפקות שלך כפי שאת מתעדת, פשוט מושלמות, והפעם, אין לי מילים. כל כך יפה ומושקע בכל הרמות שזה פשוט ראוי לפירגון אמיתי.
    יש מצב שאת משתפת בקיש בצל ובטטה ובמתכונים שהכנת?
    שאפו גדול!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. טליה תודה רבה. אני שמחה שהצלחתי סוף סוף למשוך אותך מאחורי הקלעים. אני מתכננת לפרסם אוטוטו פוסט המשך עם מתכונים אז תוכלי להתרשם מהכל. אבל בינתיים את הקיש הזה הכנתי לפי מתכון נהדר מבצק אלים http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bazekalim.com%2F2010%2F05%2F16%2Fonion-quiche%2F&ei=SGJzUd70ONHLswbz6oDYAw&usg=AFQjCNE3MbjTPESkJrplRD0om3X4jwitQg&sig2=ll1qgef9cj-197ZIDKa-Yg&bvm=bv.45512109,d.Yms

      מחק
  7. וואו! איזו הפקה!
    אם תחליטי פעם על שינוי מקצוע... איזה כייף לאחותך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. וכן...אני חוטאת במחשבות הללו...

      מחק
  8. מהמם!!! הכל נראה כל כך יפה ומושקע!
    כל הכבוד!

    השבמחק
  9. וואו- מקסים! איזו השקעה (והשראה). כל הכבוד לך, וזכתה נטלי באחות משקיענית שכזו... ועשית לי גם חשק לסילואט קמאו :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. זה אף פעם לא מאוחר להצטרף למכורות הקאמאו :-)

      מחק
  10. אלופה ותותחית על!!!!!!!!!! אין לי מילים..

    השבמחק
  11. וואו נוית!!! את מתעלה על עצמך כל פעם מחדש!! לאחותי יש מסיבת רווקות אוטוטו ואני הולכת (סופסוף!!!) לנסות להשתמש בקמאו... אפשר להעתיק את הברכות? זה מקסים ממש...!
    ואת יכולה לפרט קצת על הגיהוץ על המפיות? זה נראה מפיות נייר, איך עשית את זה?? זה משגע!!
    אין כמוך, פשוט מדהים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שירן תודה רבה.
      את מוזמנת להעתיק הכל, ואם את צריכה עזרה אל תהססי לפנות אליי. אולי זו תהיה ההזדמנות שלנו להפגש.
      לגבי הגיהוץ...זה מפית רגילה של איקאה אשר גיהצתי עליה עיצוב שהדפסתי במדפסת על נייר שאפשר לגהץ ולהעביר לבד. את יכולה לקנות את הנייר הזה באופיס דיפו.
      בהצלחה ומזל טוב

      מחק
  12. יצא פשוט מעלף.. הלוואי שאני התחתנתי היו דברים כאלה.. אפילו מסיבת רווקות לא הספקתי לעשות!! ולגבי ה-cameo שלך אני עוד יארגן איתך פגישה ללמוד לפני ההזמנה!!
    חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אפרת. זה בסדר גם לי לא הייתה מסיבת רווקות...
      ואת מוזמנת בכיף.

      מחק
  13. מקסים!!
    הצחקת אותי עם גיהוץ המפיות, אבל אם לא תשקיעי באחותך אז במי ???
    מאיפה קנית את הבקבוקים הקטנים (אלה עם הקשים הורודים)? חיפשתי כבר בכל החנויות באזור ולא מצאתי כאלה בקבוקים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת תודה רבה.
      את הבקבוקים קניתי דרך הוברמן. הייתי צריכה לקנות כמות גדולה, אבל זה היה משתלם. והקשים, ניתן היום למצוא אותם בהרבה מקומות, אבל את הצבע הספציפי הזה מצאתי ב - Partix

      מחק

תודה רבה על תגובתך
נוית