תוויות

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

פרידה מתוקה

שנה חלפה לה והילד גדל לו בעוד שנה...
שנה מדהימה בה הילד זכה להמון אהבה, פינוק, חינוך ותשומת לב שאין כמותה ע"י צוות מטפלות מדהים.
 
 
 ורגע לפני שנפרדים ואומרים תודה מהולה בדמעה...הייתי חייבת להמתיק את הפרידה.
לצורך כך, גייסתי את 2 התחביבים העיקריים שלי בחודשים האחרונים - אפייה ועיצוב דיגיטלי.
באפייה, החלטתי ללכת על העוגיות הסקסיות ביותר (לטעמי) שלפני קורס הקונדטוריה בכלל לא חלמתי להכין אותם...(בעיקר, כי באופן לא ברור ושגוי כמובן, חשבתי שהן לא מי יודע מה...) הלוא הן עוגיות המאקרון.
 

 

לעשייה, הצטרפה ועזרה רבות חברה יקרה שיצא לי להכיר בחודשים האחרונים (נורית אין כמותך!).
חיש מהר, יצאו להם 8 מגשי עוגיות ב - 3 צבעים שונים (400 סה"כ!)
למליות נבחרו מליות שהוכיחו את עצמן כבר וידעתי שהן יהיו מוצלחות:
1. מלית גאנש פטל
2. קרם ברולה, שוקולד לבן וגבינה
3. קרם חמאת בוטנים עם שברי בוטנים וטראפל שוקולד
ומלית נוספת...שלא יצאה כל כך מוצלחת...אני עדיין מנסה לפענח מה הרס את העוגייה...מלית של קרם פטיסייר קוקוס ומרמלדה מנגו (יש לזה פוטנציאל וזה היה טעים אבל העוגיה עצמה קיבלה כתמי לחות ונהרסה תוך פחות מיממה).
 
 
הצד של האפייה היה ברור וידוע ולא היו ספקות לגבי ההצלחה בתחום הזה.
ברגע שהייתה ברשותי עוגייה מוכנה זה היה הזמן לקחת סרגל ולהתחיל למדוד את המימדים הנדרשים לקופסא.
זו קופסא מאוד דומה לקופסא שהכנתי במסיבת הרווקות של נטלי לטובת הנשיקות.
הפעם, קצת שידרגתי את הקופסא והשתמשתי בנייר דופלקס שהוא עמיד מצד אחד וכך הקופסא לא קיבלת כתמים לא אסתטים במגע עם העוגיה.
 
 
הקופסא עוצבה ותוכננה על ידי.
החל מפרישת הקופסא ועד לעיצוב הגרפי במכסה של הקופסא.
כל פאה קיבלה תשומת לב שונה וייחודית.
 
 
מקרא לעוגיות, שלא יהיה ספק מה נכנס לפה :-) 
 
 
רגע לפני שיוצאים מהבית הכל מוכן ומסודר.
 

כל שנותר זה לחלק לצוות ולאמר תודה מכל הלב.
לרגע לא היה לי ספק וחשש כשהילד היה באחריותכם.
עשיתם עבודה לתפארת. לא הייתי יכולה לחלום על שנה יותר מוצלחת.
ישר כוח ומקווה לראות אתכן שוב בקרוב.


 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית