תוויות

יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

מסיבת יום הולדת 4 - בהזמנה אישית

הנה חלפה לה שנה, והילד גדל בשנה...והוא בן 4!
תשאלו מה הנושא השנה?....זו שאלה שיש לה הרבה תשובות, ותלוי באיזה שעה אתם שואלים שאלה זו...
זה נע בן power rangers לצבי הנינג'ה לאבירים וחרבות ועכשיו יש גם סימנים של מיניונים....אההה ורגע....שכחתי גם את סופרמן....
כמו שאתם מבינים, לא חסר נושאים. רק צריך לבחור ולהתחיל לעבוד....
אז נושא נבחר - צבי הנינג'ה.
קונספט???? זו שאלה טובה...
רציתי השנה (או יותר נכון, איציק רצה...) לעשות משהו קטן, לא הפקה...
אז החלטתי ללכת על מתכונת מצומצמת...רק בני דודים. ובלי אוכל למבוגרים (הייתה ארוחת ערב חג בסוף המסיבה)
נשמע טוב, נכון? רגוע, שקט...בקטנה ממש...אז שהוא שלא! משנה הבאה חוזרים למתכונת הרגילה - הפקה! וכולם מוזמנים :-)

אז נתחיל? יש הרבה מה לספר והרבה מה להראות...
הכל מתחיל בעיצוב לוגו נושא ליום הולדת.
אז כפי שציינתי, נבחר צבי הנינג'ה.
בדיעבד, גיליתי שברגע שזה דמות ממוסחרת וממותגת ההסתברות למצוא גרפיקה איכותית היא כמעט שואפת לאפס.
אז החלטתי להגדיל ראש ולקחתי דף צביעה שמצאתי ברחבי האינטרט והפכתי אותו ללוגו של יום ההולדת.
אחרי כמה שעות טובות מול המחשב, התמונה הפכה לוקטור איכותי בצבעים אמיתיים ומשם התחילה העבודה האמיתית...




מזל שיש את Pinterest, לא יודעת מה הייתי עושה ללא המדיה המדהימה הזו. 
חיפשתי, בחנתי ובסופו של דבר נוצר לוח השראה בנושא צבי הנינג'ה.
מרגע זה כל מה שנותר זה לפנות קצת זמן פנוי ולהתחיל לעבוד....
יש 4 צבים ב - 4 צבעים שונים - כתום, אדום, כחול וסגול.
לכל צב יש שריון, מסיכה וכלי נשק.
אז אם החלטתי על יום הולדת בקטנה...
לא ניתן אחד לכל אחד?  ובכל אחד מהצבעים הקיימים, שחס וחלילה לא תהיה דילמה כלשהי...(אחרי הכל, אולי כולם אוהבים את הצב הכחול?)

שריון, הכנתי מתבניות חד פעמיות מאלומינים אותם צבעתי עם צבע ספריי ירוק.


כדי לתת לזה מראה קצת יותר ממותג ומושקע, עיצבתי מדבקה אותה הדבקתי בדיוק במרכז וכך זה גם טישטש קצת את המראה של התבנית החד פעמית.


שיפצור נוסף ואחרון, גומיות חוברו בצדדים כדי שיוכלו ללבוש את השריונות הללו.


מסיכה, הוכנו ב - 4 צבעים מבד לבד.


למי ששואל, הכל נחתך ביד אחד אחד!
לבסוף תפרתי לכל מסיכה גומי להלבשה נוחה (גם זה אחד אחד...).



כלי נשק, נבחרה חרב וכדי שלא תהיה אלימה כל כך...מצאתי חרבות של בועות סבון של הזיבלונים אותם הסבתי לצבי הנינג'ה ע"י עיצוב מדבקה שהודבקה על החרב.



ולסיום...חולצות. 
אם מיתוג... אז עד הסוף!
כל ילד קיבל חולצה עם הדפסה של צבי הנינג'ה.


ההדפסה נעשתה ע"י הדפסת העיצוב על חומר מיוחד שניתן לגיהוץ על חולצה.
אני לא אלעה אתכם ב"חוויה" של להכין חולצות כאלו ועוד 8! אלא רק אציין שא י ן  מ צ ב  ב ע ו ל ם  ה ז ה  שאני אכין שוב חולצות ליום הולדת. 


כל האלמנטים הללו חברו יחדיו למספר שלבים שעל כל ילד לעבור כדי לקבל הסמכה של צב נינג'ה.



ומי שמוסמך מקבל קעקוע במתנה.


לא תיארתי לעצמי שתהיה הצלחה כל כך גדולה לפעילות הזו.




הילדים היו פשוט ב"היי" מהרעיון ושיתפו פעולה הרבה מעל המצופה.
מסתבר שהחרבות גם היו להיט והילדים הפריחו בלונים וממש היה שמח.


במסגרת ההפעלות, הכנתי 2 עמדות יצירה. אחת, ליצירת דמות של צב נינג'ה מנייר טואלט והשנייה, הכנת נונצ'קות.
אני יכולה לספר ולחשוף שבמשך חודש אני באובססיה של אסיפת גלילי נייר טואולט.
הייתי ממש בסטרטס לפני המסיבה שמא לא יהיו מספיק גלילים לכולם...
בהתחלה העמדות היו נטושות, אך אחרי כל ההתלהבות מהתחפושת ומהמתנפחים התחילו לשבת בעמדות היצירה וליצור.



זה התחיל מהבנות, עבר לבנים ולבסוף אפילו ההורים.



בנוסף, הכנתי 2 משחקים אותם שיחקו הילדים.
האחד, "תוספת על הפיצה" - הילדים היו צריכים להניח על לוח של פיצה תוספות בעיניים עצומות. ולפי המיקום על הפיצה הם זכו בנקודות.


השני, קליעה למטרה של כוכבי נינג'ות. (לילה אחד פשוט ישבתי עם ניירות ו - youtube ולמדתי להכין כוכבים מאוריגמי).


מזל שאחותי הקטנה השתלטה על העניינים והפעילה את הילדים.
אחיינית שלי הייתה אחראית על לוח הניקוד.
ואיציק היה מחלק ההפתעות.


כולם לקחו חלק במסיבה ותרמו מעצמם.

בשלב הזה אתם בטח תוהים מה עם האוכל?...זוכרים? הכל מיועד לילדים.

קייקפוס צבי הנינג'ה.
הכל התחיל מכדור ירוק שנראה מבטיח בהתחלה...


 וכשהגיע הרגע להפוך אותו לצב שם התחילו העניינים להתדרדר...






יש דברים שפשוט כדאי לתת למומחים להכין.



מאפינס שוקולד ציפס.
זכו למראה קצת יותר חגיגי עם תחתיות וטופרים שעיצבתי להם.






קרמבו וניל וקרמבו פטל - הדרך היחידה שיש לי לתאר את המעדן הזה, זה פשוט ענן מצופה שוקולד.



מילקי אליפות! 
התגובה של אחיות שלי כשראו את זה היה...."גם מילקי את מכינה?" ;-)



עוגיות צבי הנינג'ה ועוגיות פיצה - פה מגיע הקרדיט והמקום להודות לאישה מדהימה וכשרונית בטירוף מירב קיסוס.
יש דברים שאפילו אני למדתי שצריך לשחרר ולא חייבים להכין הכל. אפילו אם יש את היכולת...תנו למומחים לעשות את העבודה שלהם. 



אני יכולה לספר לכם שזאת הייתה אטרקצית הילדים בשולחן המתוקים.
זה הדבר הראשון שהם בחרו מהשולחן.
וכדי לתת קצת מעצמי לעבודה המדהימה של מירב, הכנתי קופסאות פיצה אותם עיצבתי במיוחד.



על גב המכסה עיצבתי מפה לזיהוי הצבים לפי הצבעים שלהם. כי מה לעשות?...אני עד היום לא יודעת מי זה מיכאלנג'לו...



מאקרונים,  ירוקים כמובן.

וממתקים...בקערות פלסטיק ירוקות עם מדבקת פרצוף של צבי הנינג'ה (אין תמונה כל כך ברורה...זה אי שם מאחורי קופסאת הפופקורן אותה גם עיצבתי לחטיפים).




ולסיום, מה צבי נינג'ה אוהבים לאכול? פיצה כמובן.
כהרגלי, הבצקים כבר הוכנו מבעוד מועד, חצי אפייה.


במסיבה, הילדים בחרו את התוספות והפיצות יצאו בקצב מהתנור.



רגע, זה לא ממש הסוף...יש את עוגת היום הולדת.
ה - Topper עוצב והוכן בידיה המוכשרות של מירב קיסוס.




 אני תרמתי באפיית העוגה ובזילוף של קרם ירוק מסביב.
כמובן שהילד היה ב"היי" מהרגע שהוא ראה את ה - Topper.


מיום ראשון הוא מפנטז על לאכול את הראש של הצב הכחול.






לסיכום, הכל היה מדהים. אפילו הצלחתי להפתיע את עצמי מההתלהבות הרבה שהייתה בקרב הילדים.








מה שמצחיק, זה שאפילו אצל האחיינים שלי אני כבר מותג, שזה קצת גורם לי להסמיק...



אני עושה את כל מה שאני עושה מכל הלב ועם המון תשוקה לעשייה. אבל לרגע אל תחשבו שזה בא בקלות.
מאחורי כל ההפקה הזו, יש הרבה שעות של תכנונים, ביצוע, כשלונות, הכנות, סדר וניקיון...
שימו לב לנגלה אחת של כלים... והיו עוד הרבה כאלו...


וכאן אפשר לראות את כל החומרים שנאספו להם במשך שבועיים אינטנסיביים לפני המסיבה.




ושלא תחשבו שרק אני עבדתי לקראת המסיבה. 
מגיע המון קרדיט ליד ימיני, בעלי היקר שבלעדיו ובלי התמיכה שלו לא הייתי מצליחה להרים את ההפקה הזו.
ולחמי, המקגייבר שחיי לצידנו, שבזכותו הכל אפשרי!



עד לשנה הבאה, מזל טוב לכולם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך
נוית